Μ. Μπεκατώρου: απαντά στα κακεντρεχή δημοσιεύματα και αποκαλύπτει πότε τελειώνει το YFSF!


Τη δική της απάντηση στα κακόβουλα δημοσιεύματα, που σχολίαζαν τα δάκρυά της στο προηγούμενο live του "Your Face Sounds Familiar" έδωσε η Μαρία Μπεκατώρου.

Η παρουσιάστρια βρέθηκε καλεσμένη στο "Μες στην καλή χαρά" και, όταν ρωτήθηκε για την ευαίσθητη εκείνη στιγμή που ξέσπασε on air σε κλάματα κατά τη διάρκεια του show, είπε: "Δεν μετανιώνω για τα συναισθήματά μου. Ευτυχώς ή δυστυχώς είμαι υπερβολική όταν έχω να κάνω με συναισθήματα. Το κομμάτι εκείνο μου έφερε στο νου μία ιδιαίτερη στιγμή μου και, όταν είδα ότι και ο Θανάσης είχε βουρκώσει, δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δάκρυά μου. Είμαι αληθινή και το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν τηλεοπτικά εδώ και χρόνια. Αυτή είμαι!"

Στο τέλος της συνέντευξης, η Μαρία Μπεκατώρου αποκάλυψε και την ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί ο Τελικός του "Your Face Sounds Familiar", ο οποίος θα γίνει την Κυριακή 30 Ιουνίου στις 21:00!


tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου