Μαρία Ηλιάκη: «Δεν συμφωνώ που η Καινούργιου...»


Για την προσωπική της ζωή, την οποία προσέχει και δεν αφήνει να διαρρεύσει στα περιοδικά μίλησε η Μαρία Ηλιάκη
σε πρόσφατη συνέντευξη της, ενώ σχολίασε και τις παρουσιάστριες που χρησιμοποιούν την προσωπική τους ζωή ή μια φωτογράφηση με μπικίνι στην παραλία για να μπουν στην τηλεόραση.

«Ποιος φωτογραφίζεται με το μαγιό για να έχει εκπομπή; Το μπικίνι θα σου δώσει εκπομπή; Τώρα για την δημοσιοποίηση της προσωπικής ζωής, και επειδή προφανώς αναφέρεστε στην Κατερίνα Καινούργιου, της έχω πει ότι εγώ δεν συμφωνώ με αυτή την τακτική, αλλά δεν με ακούει», είπε η παρουσιάστρια της εκπομπής "Δέστε τους" στο  Tv Box.

Η Μαρία μίλησε ακόμα για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα. «Ξέρω τι είναι αυτό που θέλω να κάνω και το ετοιμάζω στο μυαλό μου. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που μπορώ να πω ακόμα, γιατί δεν είναι έτοιμο να το παρουσιάσω. Δεν ξέρω αν θα αρέσει στους τηλεθεατές. Κάθε νέα εκπομπή είναι ρίσκο. Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι από τα πρόσωπα που δέχονται τις προτάσεις σωρηδόν και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Μία φορά είχα πρόταση από άλλο κανάλι, που όμως δεν ευδοκίμησε. Γενικά, όμως, είμαι άνθρωπος της σταθερότητας. Από τη στιγμή που είμαι στον ALPHA, που τον θεωρώ σπίτι μου, θέλω να μείνω εκεί. Ο μόνος λόγος που θα έφευγα από κάπου θα ήταν γιατί δεν θα με εκτιμούσαν».


markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου