Ελληνίδα ηθοποιός διαζευγμένη δηλώνει:"Εγώ μένω στον πρώτο όροφο και ο πρώην άντρας μου στο ισόγειο"!


Η ταλαντούχα ηθοποιός μιλάει για το διαζύγιό της


Σε συνέντευξή της στην εκπομπή "Joy", του ΣΚΑΪ, η Ελένη Καστάνη μίλησε για το διαζύγιό της μετά από 14 χρόνια έγγαμου βίου.
Παρόλο που  χαρακτήρισε ως "αποτυχία " ένα διαζύγιο στην ζωή δυο ανθρώπων, η ηθοποιός διατηρεί άριστες σχέσεις με τον πρώην άντρα της, για χάρη του παιδιού τους. Μάλιστα όπως αποκάλυψε και η ίδια, εκείνη μένει στον πρώτο όροφο και εκείνος στο ισόγειο!
"Θεωρούσα ότι ποτέ στη ζωή μου δεν θα πάρω διαζύγιο. Η ζωή,όμως, μετά από 14 χρόνια έγγαμου βίου τα έφερε έτσι και τελικά να πήρα διαζύγιο. Επειδή είναι της μόδας τα διαζύγια, δεν τα επικροτώ παρότι το έχω κάνει και εγώ".
"Πλέον έχουμε πολύ καλές σχέσεις με τον άντρα μου, είναι η οικογένειά μου, θέλω να είναι καλά, έχουμε ένα παιδί μαζί και πάντα θα είμαστε οικογένεια. Εγώ δεν έχω προχωρήσει στη ζωή μου, θα ήθελα εκείνος να προχωρήσει. Δεν θα είχα πρόβλημα. Ένα με δύο χρόνια μετά τον χωρισμό οι σχέσεις μας ήταν περίεργες. Υπάρχει μια δυσκολία. Τώρα όμως διατηρούμε πολύ καλές σχέσεις. Εγώ μένω στον πρώτο όροφο και αυτός στο ισόγειο. Βλεπόμαστε σχεδόν καθημερινά για το παιδί".



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου