Πασχαλίδου: Η Μπόκοτα πήγαινε για shopping και πάρτι στη Eurovision


Πασχαλίδου: Η Μπόκοτα πήγαινε για shopping και πάρτι στη Eurovision

Επίθεση στην προκάτοχό της στην παρουσίαση στη Eurovision, Δάφνη Μπόκοτα, εξαπολύει με συνέντευξή της η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.

Στην ερώτηση για την επίθεση της Δάφνης Μπόκοτα και το ποσό των 80.000 ευρώ για την παρουσίαση της Eurovision, η κ. Πασχαλίδου απαντά: "Δεν είναι αλήθεια. Πάρτε το βιβλιάριό μου να το δείτε. Όταν πήγα το 2005 ως σχολιάστρια στο Κίεβο ζήτησα συγγνώμη από τους υπόλοιπους συναδέλφους από τις άλλες χώρες, λέγοντας "Η προκάτοχός μου, δυστυχώς, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το κρατικό κανάλι πήρε την απόφαση και έθεσε εμένα στη θέση της".

Μου απάντησαν: "Ούτε καν τη βλέπαμε. δεν εμφανιζόταν πουθενά. Δεν ερχόταν ούτε καν στις συσκέψεις. Ήταν μόνο με την ελληνική ομάδα. Πήγαιναν για shopping και πάρτι".



Πηγή: ΕΓΩ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου