Πρωταγωνίστρια από τα Κλεμμένα Όνειρα αποκαλύπτει: «Χώρισα μέσα σε 24 ώρες την στιγμή που έμαθα ότι με απάτησε»


Έμαθε ότι ο σύντροφός της την απάτησε και μέσα σε… 24 ώρες τον χώρισε.

«Χώρισα έπειτα από τρία χρόνια μέσα σε 4 ώρες από την στιγμή που έμαθα ότι με απάτησε. Δεν θα μπορούσα ποτέ να συγχωρήσω την απιστία και ένιωθα πως αυτή η σχέση ό,τι και αν γινόταν ήταν πλέον κουτσή. Πόνεσα πολύ γιατί ήμουν και ερωτευμένη και τον αγαπούσα, όμως είχα και έχω τέτοια εμμονή ότι οι σχέσεις είναι αυστηρά για δυο που καμία «συγγνώμη» δεν θα με γυρνούσε σε έναν άντρα που θα με είχε απατήσει. Επειδή και η μητέρα μου χώρισε για τον ίδιο ακριβώς λόγο μόλις γεννήθηκα, ήξερα πολύ καλά πως ο άπιστος άνδρας θα πεθάνει άπιστος. Τρανή απόδειξη ο άντρας της ζωής μου, ο πατέρας μου, ο οποίος είχε την απιστία μέσα του μέχρι τα 90 του χρόνια που έφυγε από την ζωή» τόνισε η Άννα Ανδριανού στο Πρώτο Θέμα. Είπε ακόμα πως και η ίδια έχει βρεθεί στην θέση της ερωμένης αλλά για πολύ λίγο γιατί δεν το αντέχει και δεν θέλει να κάνει αυτό που δεν θέλει να της κάνουν. Όσο για το γιατί δεν έκανε ένα παιδί, ανέφερε: «Το πιο βασικό, ωστόσο, ήταν ότι στους δύο πρώτους γάμους μου είχα την διαίσθηση ότι δεν θα κρατούσαν για πολύ. Και εγώ δεν ήθελα να μεγαλώσω μόνη ένα παιδί. Όταν έφτασα στον τρίτο γάμο, η σχέση με το σύζυγο μου ήταν τόσο ισχυρή που δεν ήθελα τίποτα και κανείς να μπει ανάμεσα μας». Θα έμπαινε στη διαδικασίας να υιοθετήσει ένα παιδί; «Ναι, γιατί η υιοθεσία είναι κάτι που συγκινούσε πάντα. Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα τις γυναίκες που έμπλεκαν σε απίστευτες ιστορίες τεκνοποίησης και ατελείωτες προσπάθειες εξωσωματικής, ενώ θα μπορούσαν να υιοθετήσουν ένα παιδάκι».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου