Ο Σπαρακτικός λόγος του Μάικλ Ντάγκλας για το φυλακισμένο γιο του


Αν κάτι μας έμεινε από το παράρτημα των Όσκαρ, δηλαδή τα Emmy Awards, είναι σίγουρα το δριμύ κατηγορώ του 69χρονου ηθοποιού για το σωφρονιστικό σύστημα των Η.Π.Α.
 Ο Κάμερον Ντάγκλας, ο μεγάλος γιος του Μάικλ Ντάγκλας, συνελήφθη το 2010 με κατηγορίες για κατοχή ναρκωτικών και από το 2011 βρίσκεται στην απομόνωση.

Ο δημοφιλής ηθοποιός βρίσκεται σε απόγνωση έχοντας να δει το γιο του πολύ καιρό και ξεσπάθωσε κατά του σωφρονιστικού συστήματος των Η.Π.Α., εκφράζοντας την απελπισία του και την ελπίδα του να δει σύντομα το γιο του.

«Ο γιος μου βρίσκεται στην ομοσπονδιακή φυλακή. Είναι εξαρτημένος από τα ναρκωτικά για πολλά χρόνια. Εδώ και δύο χρόνια είναι στην απομόνωση και δε μου επιτρέπουν να τον δω για αυτό το χρονικό διάστημα» και συνέχισε με μια δραματική έκκληση: «στην αρχή ήμουν απογοητευμένος με το γιο μου αλλά πλέον είμαι απογοητευμένος με το ποινικό και σωφρονιστικό σύστημα και το πως συμπεριφέρεται σε απλούς χρήστες ναρκωτικών. Η Αμερική αποτελεί το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού και έχει το 25% των φυλακισμένων παγκοσμίως».

Ο Κάμερον Ντάγκλας αναμένεται να αφεθεί ελεύθερος το 2018 και μέχρι τότε είναι άνγωστο πότε θα δει τον πατέρα του.


koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου