Σμαράγδα Καρύδη: «Κάποιοι λένε ότι είμαι απαίσια αλλά όχι μπροστά μου»


Έχει δεχτεί ποτέ «πισώπλατα μαχαιρώματα» η Σμαράγδα Καρύδη;

«Σίγουρα κάποιοι λένε ότι είμαι απαίσια αλλά όχι μπροστά μου. Δεν αρέσουμε όλοι σε όλους. Αυτό δεν το θεωρώ «μαχαίρωμα», το λάκκο σίγουρα δεν μου τον έχουν σκάψει...» τόνισε στο TVGlam.

Ζήλια έχει νιώσει τόσο σε επίπεδο δουλειάς όσο και λόγω εμφάνισης, ειδικά από γυναίκες;
«Με κακία ποτέ. Έτσι κι αλλιώς, με τις γυναίκες τα πάω πάντα πολύ καλά. Οι φίλες μου, αν το παρατηρήσετε, είναι πολύ όμορφες.»

Με τον εαυτό της τι σχέση έχει; 
«Προσπαθώ να βελτιώνομαι, ξέρω ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να φτιάξω. Κάνω αυτοκριτική αλλά έχω και υψηλή αυτοεκτίμηση.»
Αυτοπεποίθηση;
«Δεν μου αρέσω κάθε μέρα (γέλια). Άλλες φορές μού αρέσω πολύ, άλλες λίγο και άλλες λέω: «πώς είσαι έτσι;». Το θέμα είναι τι ψυχολογία έχω, πώς έχω ξυπνήσει. Για μένα όμως το πιο σημαντικό είναι να αισθάνεσαι εσύ όμορφος. Αν δεν το νιώθεις, δεν θα σε δει ποτέ κανένας έτσι.»


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου