Μπέτυ Μαγγίρα: Φωτογραφήθηκε με φουσκωμένη κοιλίτσα και αποκάλυψε το φύλο του μωρού που περιμένει!


Με τη φουσκωμένη κοιλίτσα της φωτογραφήθηκε η Μπέτυ Μαγγίρα.

Κάπου κοντά στα Χριστούγεννα η Μπέτυ Μαγγίρα θα κρατάει στην αγκαλιά της το ωραιότερο δώρο αφού θα φέρει στον κόσμο τη δεύτερη κορούλα της. Η ίδια φωτογραφήθηκε με την φουσκωμένη κοιλίτσα της στο περιοδικό «People» και μίλησε για την εγκυμοσύνη της, τον σύζυγό της αλλά και το όνειρο που έχει για το μέλλον.


Για την εγκυμοσύνη της είπε: «Νιώθω χαρούμενη που θα κάνω πάλι κοριτσάκι. Μου αρέσουν πολύ τα κορίτσια και ανησυχούσα μήπως έρθει κανένα αγόρι Ταλιμπάν. Έχω καλομάθει με την Ανδριάνα που είναι ήσυχη. Και είναι ωραίο, σκέφτομαι, που τα δύο κορίτσια θα παίζουν μαζί, όπως εγώ με τη Ματθίλδη. Η δεύτερη εγκυμοσύνη δεν ήταν το ίδιο. Στην πρώτη έχεις άγνοια κινδύνου, σου συμβαίνει πρώτη φορά, δεν ξέρεις τι σε περιμένει. Στη δεύτερη, είσαι πιο συνειδητοποιημένη, καθώς ξέρεις και τις δυσκολίες».


Ιδιαίτερα χαρούμενος είναι και ο σύζυγός της Δημήτρης Μάζης.. «Φτιάχνει το χαρέμι του ο Δημήτρης, για να τον νταντεύουν τα κορίτσια του στα γεράματα» λέει χαρακτηριστικά η Μπέτυ. «Η Ανδριάνα έχει τρελή αδυναμία στον μπαμπά της, είναι σαν να βλέπεις ένα ερωτευμένο ζευγάρι. Αφού πολλές φορές νιώθω ότι τους κρατάω το φανάρι. Είναι φανταστικός μπαμπάς ο Δημήτρης, ασχολείται μαζί της και το ευχαριστιέται. Ακόμη κι ένα μήνα να τους άφηνα μαζί, θα ήμουν ήσυχη. Ο άντρας μου είναι ο πιο cool και αισιόδοξος άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου».

Όσο για τα κιλά της εγκυμοσύνης; Δεν την απασχολούν καθόλου.  «Υπάρχουν τόσα άγχη σε μια εγκυμοσύνη, σιγά μη σκέφτομαι και τα κιλά» παραδέχεται στο People.

Η Μπέτυ Μαγγίρα παραδέχεται ότι ζηλεύει τον σύζυγό της και του το λέει: «Γιατί να μην του δείξω ότι ζηλεύω; Θα του το πω βέβαια, ο άνθρωπός μου είναι. Και ταυτόχρονα ο καλύτερός μου φίλος. Ups και downs είχαμε στη σχέση μας, αλλά πρόβλημα ποτέ».


Πως φαντάζεται άραγε τη ζωή της σε μερικά χρόνια; «Με φαντάζομαι ως φουρνάρισσα, να κυκλοφορώ στο νησί με στιλ Sophia Loren. Τα βλέπω όλα ως ρόλους, ενταγμένα σε ένα concept. Και μετά το φούρνο, θα πηγαίνω στο καφενείο, γιατί λατρεύω τα παραδοσιακά καφενεία».



Δες περισσότερα στο "People" που κυκλοφορεί


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου