Γνωστή ηθοποιός με άψογη σιλουέτα αποκαλύπτει: "Διατηρώ τη γραμμή μου με σουβλάκια και γλυκά"


Μπορεί να έχει κορμί... λαμπάδα αλλά είναι από τις λίγες που δεν ακολουθούν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα υγιεινής διατροφής.
Ο λόγος για την Νικολέτα Καρρά η οποία όπως λέει «διατηρώ τη γραμμή μου με σουβλάκια και γλυκά. Αλλά και πολλή γυμναστική και χορό».

Η ηθοποιός υποστηρίζει πάντως πως η εντυπωσιακή της εμφάνιση  περισσότερο την δυσκόλεψε παρά τη βοήθησε στη δουλειά της.


«Όταν έχεις καλή εμφάνιση πολλοί σκέφτονται πως κάτι άλλο πρέπει να λείπει. Ταλέντο; Μυαλό; Κάτι! Πάντα πρόσεχα την εμφάνισή μου αλλά ποτέ δεν πόνταρα σε αυτήν. Ούτε στη ζωή ούτε στη δουλειά μου. Έχω νιώσει ότι υπάρχει προκατάληψη λόγω της εμφάνισής μου. Προκαλώ όποιον αμφιβάλει να συνεργαστεί μαζί μου και θα του αποδείξω το αντίθετο.

Η Νικολέτα Καρά εδώ και ένα χρόνο πηγαινοέρχεται Ελλάδα- Κύπρο μιας και ο σύζυγός της μένει μόνιμα στο νησί της Αφροδίτης. Ωστόσο, οι δυο τους είναι έτοιμοι να αποκτήσουν ένα παιδάκι.

«Θέλουμε αλλά όχι δεν θα το βάλουμε και σε πρόγραμμα. Δεν θα αγχωθούμε για αυτό. Το να έρθει ένα παιδί το θεωρώ μαγικό και το κάνεις πεζό με το να το βάλεις σε πρόγραμμα. Θα γίνω πολύ καλή μαμά αλλά ίσως λίγο υπερπροστατευτική» υποστηρίζει η ηθοποιός.

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου