Βασίλης Καλλίδης: Τι του δίδαξε το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε


Για πρώτη φορά, ο Βασίλης Καλλίδης μιλάει ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπώρησε.
«Από την κούραση, το στρες και μια βαριά ψύξη είχα πάθει πάρεση προσωπικού νεύρου. Οι γιατροί μου είπαν ότι έπρεπε να ξεκουραστώ έξι μήνες» λέει στο people ο γνωστός μάγειρας και συνεχίζει στο people: «Έτσι έκανα έξι μήνες διακοπές. Δεν ήμουν κλινήρης, ταξίδεψα, έκανα γυμναστική. Δεν ήμουν δα και τόσο χάλια όσο ήθελαν να το παρουσιάζουν τα media. Όλη η ιστορία μου δίδαξε αυτό που ξαναείπα: δεν θα αφήσω ποτέ τη δουλειά μου να "καβαλήσει" τη ζωή μου. Δεν θα ξαναδουλέψω εικοσάωρα συνεχόμενα, γιατί αν δεν είμαι εγώ καλά, δεν θα μπορέσω να εκπληρώσω τα όνειρα μου, Με προσέχω πάρα πολύ πλέον».



Gossiptv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου