Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής: "Έβαφα τα μαλλιά μου από τα 13"!


Ζωηρός ήταν στην εφηβική του ηλικία ο...

Ο Νίκος Οικονομόπουλος ο οποίος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα παιδικά και εφηβικά του χρόνια λέγοντας ότι ήταν αρκετά ζωηρός. Ο γνωστός τραγουδιστής μάλιστα αποκάλυψε ότι έκανε μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του από τα 12. "Τα μαλλιά μου τα έβαφα από τα 13 μου χρόνια και τώρα έχουν το φυσικό τους χρώμα. Μου άρεσε πάρα πολύ το ξανθό και το σκουλαρίκι το είχα βάλει από τα 12 μου χρόνια. Ήμουν πολύ ζωηρός στα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια. Ενώ πρόσθεσε: "Έχω ζήσει δύσκολα παιδικά χρόνια αλλά δεν είμαι ο μοναδικός. Η ζωή με έκανε ώριμο και συγκροτημένο άνθρωπο από νωρίς. Ξέρω τι θέλω."



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου