Ελευθερίου - Γεωργίου: Όλη η αλήθεια για την σχέση τους


Είναι μαζί ή όχι;

Η Ελευθερία Ελευθερίου και ο Ανδρέας Γεωργίου είναι ένα ζευγάρι που ξεκίνησε ως φίλοι και στην συνέχεια αναπτύχθηκε και το ερωτικό κομμάτι.

Οι δυο τους το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζουν προβλήματα στην σχέσης τους, όπως δήλωσε η Ελευθερία σε συνέντευξή της, καθώς δεν έχουν χρόνο να βρεθούν. Ο Ανδρέας τρέχει με τα γυρίσματα της επιτυχημένης σειράς «Μπρούσκο» και η Ελευθερία ετοιμάζει το νέο της άλμπουμ.

Ο Ανδρέας Γεωργίου έδωσε μια κοινή συνέντευξη με τον Αποστόλη Τότσικα στο περιοδικό «Όμικρον» ξεκαθαρίζοντας το τοπίο.

Τελικά υπάρχει σχέση με την Ελευθερία Ελευθερίου ή έχετε χωρίσει, όπως γράφτηκε;
«Έχει γίνει μια παρανόηση. Σκαμπανεβάσματα περνούν όλες οι σχέσεις. Όταν είσαι σε αυτό τον χώρο, όλα διογκώνονται και παίρνουν διαφορετικές διαστάσεις. Και μπερδεύομαι, γιατί δεν ξέρω πια αν πρέπει να μιλάω ή όχι. Είμαι πολύ αυθόρμητος, τα λέω χύμα όπως τα αισθάνομαι και δεν τα παίρνω όλα πολύ σοβαρά. Αν, δηλαδή, είχαμε έναν καβγά κι έφτασα στο σημείο να πω “χωρίζω”… Aυτό μπορεί να ανατραπεί την επόμενη ημέρα, όπως και έγινε, γιατί δεν ήταν κάτι σοβαρό. Επειδή με ρωτάς όμως και για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή, με την Ελευθερία είμαστε μαζί και είμαστε μια χαρά».

Είναι εύκολο, να δουλεύεις τόσο πολύ και να ζεις τη σχέση σου;
«Καθόλου! Ζω τη σχέση μου με δόσεις. Πρέπει να οργανώνομαι σωστά, αλλιώς δεν έχω χρόνο για τίποτα. Οπότε, δεν είναι εύκολο ούτε για την κοπέλα μου. Δεν είναι εύκολο να δεχτεί κανείς τα ωράριά μου. Αλλά δεν μπορώ να τα αλλάξω, δούλευα γι’ αυτήν τη δουλειά πολλά χρόνια».


mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου