Ελεονώρα Μελέτη: «Δυο φορές δεν με άφησαν να μπω σε μαγαζί επειδή ήταν η Ελένη Μενεγάκη!»


Για την περίοδο που βρισκόταν απέναντι από την Ελένη Μενεγάκη όταν παρουσίαζε τον «Πρωινό Καφέ» μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη.

Η παρουσιάστρια, εξομολογήθηκε ότι ΔΥΟ φορές στο παρελθόν είχε βρεθεί έξω από μαγαζί όπου διασκέδαζε η Ελένη Μενεγάκη, και δεν την άφησαν να μπει!

«Επί “Πρωινού Καφέ”, δεν έπαιρνα πρωτοβουλία μόνη μου. Δεν ανέπνεα. Είχε τύχει να πάω κάπου όπου βρισκόταν και η Ελένη Μενεγάκη και έπαιρνα τηλέφωνα –πόσες φορές είχε χαλάσει το βράδυ μου γι΄αυτό- ανθρώπους που έπρεπε να πάρω σε περίπτωση που αντιμετώπιζα τέτοια περιστατικά γιατί έτσι ήταν οι οδηγίες, και ρώταγα: “Είναι μέσα η κυρία Μενεγάκη να μπω;” Και γινότανε παιδιά πανικός από τα τηλέφωνα. Περίμενα έξω στα τηλέφωνα να μου πουν αν θα μπω, και εάν μπω αν θα της μιλήσω και αν θα την χαιρετήσω».

Και πρόσθεσε, πως:

«Εμένα αν με άφηνες, θα έμπαινα μέσα και θα την καβάλαγα να τη φιλήσω και να  πούμε τα δικά μας! Αλλά δυο φορές, δεν με αφήσανε να μπω. Άλλαξα τα σχέδια μου. Έφυγα από το μαγαζί ενώ ήμουν απ΄έξω!»

Τέλος, αναφέρθηκε και σε μια φορά που της επέτρεψαν να μπει μέσα, αλλά της είπαν να ΜΗΝ μιλήσει στην Ελένη Μενεγάκη:

«Μια άλλη φορά, μου είπαν “θα μπεις αλλά δεν θα μιλήσεις”. Το μετάνιωσα. Έπρεπε να μιλήσω!»



Πηγή: Μελέτησέ το

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου