Τσιμτσιλή: Πόσα κιλά έχει πάρει στη δεύτερη εγκυμοσύνη και πως θα ονομάσει την κόρη της


Η Σταματίνα Τσιμτσιλή διανύει τον έβδομο μήνα της δεύτερης εγκυμοσύνης της.

Η παρουσιάστρια ωστόσο συνεχίζει να εργάζεται κανονικά, ενώ περιμένει με αγωνία την ημέρα που θα έρθει στον κόσμο το δεύτερο κοριτσάκι της. «Στην πρώτη εγκυμοσύνη πήρα 20 κιλά. Εκ των υστέρων μου φάνηκε δύσκολο να τα χάσω. Αυτή την φορά, χωρίς υστερίες ή δίαιτες, επιδεικνύοντας απλώς λίγη προσοχή παραπάνω, έχω πάρει 6 κιλά και είμαι ήδη στον έβδομο μήνα. Αν όμως έχω όρεξη να φάω κάτι, θα το κάνω», εξήγησε στο Εγώ και στην συνέχεια αποκάλυψε το όνομα που θα δώσουν στην κόρη τους. «Θα ήθελα η Νάγια και η Μαιρούλα όπως και όλα τα παιδιά που μεγαλώνουν τώρα, να βρεθούν σε έναν κόσμο που να μπορούν να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους. Μαίρη είναι το όνομα της πεθεράς μου».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου