Πως είναι σήμερα και τι κάνει ο ηθοποιός του «Οι Μικρομεσαίοι», Άγγελος Χατζής


20 χρόνια μετά από τη συμμετοχή του στην τηλεοπτική σειρά "Μικρομεσαίοι"...

Απομονωμένος στο νησάκι Ασπίδα, στον Σαρωνικό, ζει ένας εκ των ηθοποιών της σειράς «Οι Μικρομεσαίοι», ο Άγγελος Χατζής, λόγω των οικονομικών προβλημάτων, ενώ αποκαλύπτει πως πολλοί από εκείνους που ήταν μαζί του στις ημέρες της δόξας, του γύρισαν την πλάτη.

«Ήταν αναγκαστική επιλογή. Περνούσα πολύ δύσκολα το τελευταίο χρονικό διάστημα, πρέπει να το ομολογήσω. Ακροβατούσα στα όρια μεταξύ της αξιοπρέπειας και του απόλυτου ξεπεσμού. Φυσικά και καταλάβαινα ότι τα πράγματα επαγγελματικά και όχι μόνο δεν θα μπορούσαν να είναι τα ίδια με αυτά που έζησα πριν από τριάντα χρόνια, δεν είμαι ανόητος, το κατανοώ. Αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως άνθρωποι που ευεργετήθηκαν από εσένα, έφτασε η στιγμή που σου γύρισαν την πλάτη», εξομολογείται ο ηθοποιός, που υποδύθηκε στη σειρά του Mega τον σύντροφο της Ματθίλδης Μαγγίρα, η οποία έκανε την κόρη της Μάρθας Καραγιάννη.



Ο Άγγελος Χατζής δεν διστάζει να παραδεχθεί πως αντιμετώπισε πολλές οικονομικές δυσκολίες, που τον οδήγησαν στο να απομονωθεί: «Τι να έκανα; Να καθόμουν στην Αθήνα να υποφέρω, να κλαίω, να αναρωτιέμαι γιατί μου συνέβη εμένα όλο αυτό, να μην έχω πια παρά μία μικρή σύνταξη, ίσα για να περνάω τον μήνα με πολλές δυσκολίες; Το ίδιο συμβαίνει πια σε όλους. Φυσικά και έφτασε στιγμή που μετρούσα τα χρήματα στο πορτοφόλι μου για να δω αν μπορώ να πάρω έναν καφέ να πιω. Δεν ντρέπομαι να το πω. Και χρειάστηκε να μείνω και χωρίς φαγητό για δύο μέρες, γιατί απλά δεν είχα χρήματα να πάω να αγοράσω κάτι να φάω. Τι να κάνεις; Εκεί σου γυρνάει το μάτι, λες άντε στο καλό, σιγά μην τρελαθώ κιόλας, φεύγω, απομονώνομαι και γυρνάω για πάντα την πλάτη σε όλα όσα απλά δεν θέλω να έχω στη ζωή μου. Αχαριστία, αχαριστία, αχαριστία...».

«Κάποιοι που κατά καιρούς βρέθηκαν στο πλευρό μου το χάρηκαν κιόλας. Και να φανταστείς ότι, πραγματικά στο λέω, δεν έχω πειράξει κανέναν. Ούτε καριέρα κανενός απείλησα ούτε το μεροκάματο κανενός έφαγα. Είχα μια απλή και, πίστεψε με, εντελώς ξεκάθαρη σε όλα τα επίπεδα ζωή. Απλά υπήρξα ευκολόπιστος, καλόπιστος, καλοπροαίρετος. Δυστυχώς, άνθρωποι που εμπιστεύτηκα με πρόδωσαν σε μια δύσκολη στιγμή μου, με αποτέλεσμα να πέσω σε μελαγχολία, έχασα τον εαυτό μου. Δεν ήθελα να μιλάω σε κανέναν, δεν ήθελα να βλέπω κανέναν, κλείστηκα στο σπίτι, έκλεισα τα τηλέφωνα, έβαλα ρολά γενικώς. Και πήρα την απόφαση, για να μην τρελαθώ, να φύγω...», καταλήγει ο ηθοποιός.

Πηγή: συνέντευξη στο περιοδικό «Full Life»

1 σχόλιο :

  1. Ένας υπέροχος δάσκαλος χορού και ένας καταπληκτικός άνθρωπος.. Πάντα τον θυμάμαι με πολλή αγάπη και θαυμασμό .ήμουν μαθήτρια του στην σχολή της κυρίας ιωαννιδου για ένα χρόνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή