Γνωστή celebrity ομολογεί: «Ο Χρήστος Δάντης ήταν ερωτευμένος μαζί μου!»


Η γνωριμία με την Αλίκη, την πριγκίπισσα Νταϊάνα, τη Μαντόνα, η φιλία με τη Ρούλα Κορομηλά και το άγνωστο φλερτ με τον Χρήστο Δάντη.
Η Τέτα Καμπουρέλη, που μας συστήθηκε μέσα από τις στήλες ομορφιάς των πρωινάδικων και ξεχώρισε από τη συμμετοχή της στο «Just the 2 of us» του Mega, έχει ζήσει μία πολύχρωμη ζωή, όπως και τα βερνίκια που χρησιμοποιεί στη δουλειά της.
Όταν ήσουν μικρή και σε ρωτούσαν «τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις», τι απαντούσες;
«Ηθοποιός. Το είχα το μεράκι από μικρή, γι’ αυτό και μέχρι τα δεκάξι μου συμμετείχα στο «Θεατρικό παιχνίδι», μία θεατρική ομάδα που βρισκόταν στο Δήμο Καισαριανής, τη συνοικία που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Μάλιστα, συμπρωταγωνιστής μου, σε αρκετές παραστάσεις ήταν ο Χρήστος Βλαχάκης, ο σπουδαίος μουσικός και τραγουδιστής που έκανε καριέρα ως Χρήστος Δάντης. Μία από τις παραστάσεις που είχαν γνωρίσει επιτυχία ήταν «Ο Γιάννης θέλω κι άλλο», όπου ο Χρήστος έκανε τον πλεονέκτη Γιάννη και εγώ την αφηγήτρια. Μάλιστα, ο Χρήστος, όταν μεγαλώσαμε μου αποκάλυψε πως όταν ήμασταν παιδιά, ήταν ερωτευμένος μαζί μου, αλλά εγώ δεν το είχα καταλάβει. Παράλληλα, πήγαινα και σε χορωδία, γιατί μου άρεσε και το τραγούδι, αλλά στα 18 μου ήμουν ήδη παντρεμένη με παιδί, οπότε οι καλλιτεχνικές μου ανησυχίες έμειναν πίσω», είπε στο Down Town της Κύπρου.
Πώς ασχολήθηκες με το μανικιούρ-πεντικιούρ;
«Δεν κατάγομαι από εύπορη οικογένεια. Έπρεπε να δουλέψω. Η καλή μου τύχη με έστειλε να θητεύσω δίπλα στην κυρία Λίζα που είχε το κατάστημά της στο Κολωνάκι. Εκείνη είχε μάθει την τεχνική του μανικιούρ-πεντικιούρ στη Βραζιλία και για έξι χρόνια έμεινα μαζί της. Όταν σταμάτησε να εργάζεται, πήρα ένα μηχανάκι και πήγαινα από σπίτι σε σπίτι για να φτιάχνω τα νύχια των πελατισσών μου. Και με βροχή και με κρύο, εγώ ήμουν στο δρόμο γιατί είχα ανάγκη τη δουλειά. Ακόμα έχουν σημάδια τα γόνατά μου, από τα πεσίματα. Η μία με σύστηνε στην άλλη και έτσι άρχισε να γίνεται γνωστό το όνομά μου».
Ανάμεσα στις πελάτισσές σου ήταν και η Ρούλα Κορομηλά…«Η Ρούλα είναι είκοσι χρόνια πελάτισσά μου και δεν με αλλάζει με τίποτα. Αλλά και η Δέσποινα Βανδή έχει έρθει σε εμένα, όπως και η Άννα Βίσση και από άντρες ο Νίκος Καρβέλας, ο Βαλάντης, ο Λευτέρης Πανταζής. Από ξένους έχω περιποιηθεί τα νύχια του Ντέιβιντ Κόπερφιλντ, του Τζέιμς Μπράουν, του Σον Κόνερι, της Μαντόνα και της Πριγκίπισσας Νταϊάνα».
Πώς αντέδρασες όταν σου είπαν ότι θα έρθει η Μαντόνα για να περιποιηθείς τα νύχια της;
«Η Μαντόνα ζήτησε να κλείσει το spa του ξενοδοχείου στο οποίο εργαζόμουν τότε, γιατί δεν ήθελε να την βλέπει ο υπόλοιπος κόσμος. Μου έκανε εντύπωση το θεσπέσιο, γυμνασμένο, κορμί της. Δεν ήθελε να της βάψω τα νύχια και της πέρασα απλά ένα γυαλιστικό. Αυτή που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η πριγκίπισσα Νταϊάνα. Είχαν έρθει με το ελικόπτερο και με πήραν για να πάω στις Σπέτσες, όπου έμενε τότε. Μου ζήτησε να της βάψω τα νύχια σε χρώμα μπεζ».
Με τη Ρούλα Κορομηλά είστε φίλες και είσαι από τα ελάχιστα πρόσωπα με τα οποία είχε επικοινωνία το διάστημα που ήταν άρρωστη…
«Ναι, και το έμαθα κι εγώ μετά ότι ήμουν από τα ελάχιστα άτομα με τα οποία διατήρησε επικοινωνία. Είναι πολύ δυνατός άνθρωπος και δεν έχασε την αυτοπεποίθησή της, ούτε εκείνη την περίοδο. Τη Ρούλα τη θαύμαζα πάντα και τις εκδηλώσεις από τον κόσμο που έχει βιώσει εκείνη δεν τις έχει ζήσει καμία άλλη παρουσιάστρια. Πήγαινα, θυμάμαι, στο καμαρίνι της στο «Μπράβο» για να της φτιάξω τα νύχια και δεν μπορούσα να μπω μέσα από τα μιλιούνια κόσμου που την περίμεναν για να τους δώσει αυτόγραφο. Έχω μάθει πολλά από τη Ρούλα. Είναι η δασκάλα μου!».
Με την Αλίκη, που όπως έχεις πει, ήταν το ίνδαλμά σου, έχετε συναντηθεί ποτέ;
«Την Αλίκη τη θαύμαζα από μικρό παιδί! Δεν υπάρχει σκηνή από ταινία της που δεν μπορώ να παίξω ή τραγούδι της που να μην το ξέρω. Ποιο θέλεις; Το «Έχω ένα μυστικό», το «Τράβα μπρος», το «Καροτσέρη»; Όλα μου αρέσουν! Όταν πήγα στο σπίτι της στο Κολωνάκι, για να της φτιάξω τα νύχια, έτρεμα ολόκληρη. Της είπα ότι τη θαύμαζα και εκείνη μου είπε ότι της μοιάζω και ότι έχουμε το ίδιο χαμόγελο».



govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου