Η Μαρία Νικόλτσιου αποκαλύπτει το πιο δύσκολο και άγριο ρεπορτάζ που έκανε ποτέ



Η παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων μιλάει για την οικογενειακή της ευτυχία, τη στήριξη του συζύγου της, τη μαγειρική και την επαγγελματική της πορεία.

Η συνάντησή μας με τη Μαρία Νικόλτσιου έγινε στο Πόρτο Ράφτη – καθόλου τυχαία, καθώς εκεί βρίσκονται τα εξοχικά και των δυο μας. «Αγαπώ πολύ αυτό το μέρος. Είναι κοντά στην Αθήνα, κι όμως έχεις την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε νησί» λέει, εξηγώντας πως τους καλοκαιρινούς μήνες μετακομίζουν οικογενειακώς εκεί, απολαμβάνοντας την ηρεμία που τους προσφέρει το μέρος.

Πρωινό Κυριακής βρισκόμαστε σε μια ήσυχη παραλία μαζί με το σύζυγό της, Μέμο, και τα δύο τους παιδιά, τον 8άχρονο Λευτέρη και την 6άχρονη Αθηνά. Οι δύο μικροί πρωταγωνιστές της ζωής της με χαιρετάνε ευγενικά και επιστρέφουν στα κάστρα που φτιάχνουν στην άμμο.

«Δεν μου αρέσει να περνάω χρόνο μακριά από την οικογένειά μου. Η ηρεμία και η ισορροπία μου συνδυάζονται απόλυτα με τον άντρα και τα παιδιά μου. Το να κάνω πράγματα μόνη μου δεν είναι για μένα επιθυμία ή ευτυχία και δεν μου λείπει κιόλας» αναφέρει. Λογικό, δεδομένου ότι η δουλειά της την κρατά ώρες μακριά από το σπίτι. «Μου λείπουν τα παιδάκια μου, αλλά δεν νιώθω ενοχές, καθώς περνάω χρόνο μαζί τους. Μάλιστα, με το καθένα κάνω ξεχωριστά πράγματα, δηλαδή με τον Λευτέρη μου παίζουμε μπάλα, που του αρέσει πολύ και αυτή την περίοδο μου μαθαίνει να ρίχνω σουτάκια, ενώ με την Αθηνά φτιάχνουμε κοσμήματα. Τα παιδιά μού έμαθαν πως οι καθημερινές στιγμές είναι και οι πιο σημαντικές στη ζωή μας» αναφέρει η Μαρία.

Παρόλο που μεγάλωσε σε μια δημοσιογραφική οικογένεια (ο πατέρας της δούλευε ως διοικητικός στα Μέσα της Αριστεράς, όπως η εφημερίδα Ριζοσπάστης, και αργότερα στο ΣΚΑΪ, ενώ η μητέρα της εργαζόταν στο υπουργείο Τύπου), η δημοσιογραφία δεν ήταν το παιδικό της όνειρο – μπήκε στη ζωή της μέσα από μια διαδήλωση! «Λόγω της δουλειάς των γονιών μου, θυμάμαι από μικρή να έρχονται στο σπίτι μας γνωστοί δημοσιογράφοι, όμως αυτό πιο πολύ με είχε κάνει να απομυθοποιήσω το χώρο. Όταν έδωσα εξετάσεις, επέλεξα το τμήμα της Κοινωνιολογίας στο Πάντειο, όπου και πέρασα. Ήμουν φοιτήτρια πια, όταν μια μέρα, εντελώς τυχαία, πήγα στο ΣΚΑΪ, όπου εργαζόταν τότε ο μπαμπάς μου, και ο Παύλος Τσίμας μού έδωσε ένα μαγνητοφωνάκι, στέλνοντάς με να καλύψω μια συγκέντρωση. Δεν θυμάμαι καν πώς έτυχε να μου προτείνει κάτι τέτοιο, πάντως πήγα και έκανα συνεντεύξεις στους διαδηλωτές. Η διαδικασία μού άρεσε πολύ, τόσο, που με αυτή την αφορμή, αποφάσισα πως θέλω να ασχοληθώ με το χώρο» θυμάται το «βάπτισμα του πυρός».


Από ρεπόρτερ στους δρόμους βρέθηκε ανταποκρίτρια στην Αγγλία την περίοδο που έκανε τα δύο μεταπτυχιακά της, στο Kent και το London School of Economics. Κάτι που θυμάται έντονα; «Πήγα την περίοδο που είχε πεθάνει η Diana και μου έκανε μεγάλη εντύπωση το κλίμα που επικρατούσε στη βρετανική πρωτεύουσα» λέει. Μετά την ολοκλήρωση των μάστερ, επέστρεψε στην Αθήνα και στο πλατό να εκφωνεί δελτία ειδήσεων. «Έκανα πολλά χρόνια ρεπορτάζ και πάντα θα νιώθω ρεπόρτερ. Έχω καλύψει από σεισμούς, πλημμύρες και φωτιές, μέχρι καραούλια και ξενύχτια. Στο στούντιο τυχαία μπήκα, όταν, γυρίζοντας από Αγγλία, μου ανατέθηκε να κάνω το πολύ πρωινό δελτίο ειδήσεων που έβγαινε στον αέρα στις 5.00 το πρωί. Εκείνη την περίοδο ξυπνούσα στις 3.30 τα ξημερώματα, πήγαινα στο κανάλι να πω τις ειδήσεις και μετά ασχολιόμουν με το πολιτικό ρεπορτάζ» εξηγεί.

Φέτος τον Αύγουστο, μάλιστα, θα βρίσκεται στο τιμόνι της ενημέρωσης, παρουσιάζοντας το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha. «Έχω συνηθίσει αυτούς τους ρυθμούς. Τα τελευταία χρόνια γιορτάζω σταθερά την ονομαστική μου γιορτή στο κανάλι μαζί με τους συναδέλφους μου. Ξέρεις κάτι; Το καλοκαίρι δένεσαι περισσότερο με τους ανθρώπους, με τους οποίους δουλεύεις μαζί. Είμαστε πια σαν οικογένεια. Κάποτε συζητούσαμε για τα ξενύχτια μας και τώρα μιλάμε για τα σχολεία των παιδιών μας» ομολογεί.


Ποιο ήταν το πιο δύσκολο ρεπορτάζ που έχει καλύψει; «Πριν πολλά χρόνια, οι πλημμύρες στην Κόρινθο, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών. Τότε είχε ντεραπάρει και ένα λεωφορείο γεμάτο κόσμο και η κατάσταση ήταν πραγματικά τραγική. Θυμάμαι πως είχα μείνει πέντε μέρες στην Κόρινθο με τα ίδια ρούχα υπό βροχή και έβγαινα σε ζωντανή σύνδεση από το πρωί ως το βράδυ. Ήταν πολύ άγριο το σκηνικό και με έντονο τον πόνο» διηγείται.

Με τόσο απαιτητικά ωράρια, πώς κρατάει ισορροπίες στην προσωπική της ζωή; «Ο άντρας μου με γνώρισε ρεπόρτερ, οπότε από την αρχή της σχέσης μας είχε αίσθηση των ωραρίων και των συνθηκών της δουλειάς. Είμαι τυχερή που έχω την απόλυτη κατανόηση και στήριξή του και ακόμα πιο τυχερή που με τον ίδιο τρόπο το αντιμετωπίζουν και τα παιδάκια μου. Σε μια εποχή που τόσος κόσμος δεν έχει καν δουλειά, θα ήταν πολυτέλεια να μιλάω για τα ωράριά μου. Πάντως, αν κάνεις καλό προγραμματισμό, όλα γίνονται» ομολογεί.

Ακόμα όμως και μετά από μια δύσκολη μέρα, επιδιώκει να μπαίνει στην κουζίνα για να μαγειρέψει για τους αγαπημένους της. Έτσι αποφορτίζεται. «Αυτή την περίοδο η σπεσιαλιτέ μου είναι οι τσιπουρομεζέδες. Έχουμε βάλει στον κήπο ντομάτες και κολοκυθάκια και χάρη στο μποστάνι μας φτιάχνω τους πιο νόστιμους ντοματοκεφτέδες και κολοκυθοκεφτέδες» σχολιάζει.

peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου