Η Δήμητρα Ματσούκα αποκάλυψε: «Μου χρωστούν 100.000 ευρώ από σειρά του Alpha»


Σε μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις, η Δήμητρα Ματσούκα μίλησε το απόγευμα της Κυριακής στο Joy και την Αφροδίτη Γραμμέλη για τα λεφτά που της χρωστούν, στο χειρισμό των οικονομικών δυσκολιών και το ενδεχόμενο να αποκτήσει παιδιά.

«Πιθανόν να μου λείπουν τα χρήματα, που μου χρωστούν οι άλλοι. Είναι και θέμα κρίσης. Εγώ προσωπικά την κρίση δεν την είχα αντιληφθεί, αλλά μου χρωστάνε χρήματα από το 2009 προ κρίσης από τα Ματωμένα Χώματα. Δε μπορώ να τα ξεχάσω γιατί είναι μεγάλο το ποσό, είναι 100.000 ευρώ. Μέχρι στιγμής παρακαλάω αλλά τα “παρακαλετά” μου δεν έχουν εισακουστεί», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε με χιούμορ στο τι μπορεί να κάνει ένας ηθοποιός, όταν δεν παίρνει τα χρήματά του; «Την προσευχή του. Έρχεται πάντα μια επόμενη δουλειά. Έχοντας τη γνώση της ατυχούς προηγούμενης εμπειρίας, κάπως προφυλάσσεται. Κι εγώ έχω φάει τέτοια χαστούκια. Έχω πεποίθηση ότι είμαι τυχερή ως άνθρωπος. Δεν έχω ανθρώπους-στηρίγματα και δεν είχα ποτέ».

Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή ξεκαθάρισε: «Είμαι μόνη μου αυτήν την περίοδο. Ποτέ δεν ήταν κοντά μου το ενδεχόμενο να κάνω οικογένεια. Είχα σχέσεις που υπήρχε αμοιβαίος έρωτας και αγάπη, θα μπορούσε να συμβεί, αλλά δεν ήθελα. Δεν έχω αισθανθεί το συναίσθημα του να γίνω μάνα. Είμαι πολύ υπεύθυνη για να μεγαλώνει το παιδί μου η νταντά, η γιαγιά κτλ. Δε μπορώ να ονειρευτώ μια τέτοια κατάσταση στη ζωή μου. Αν μου δινόταν μια ευκαιρία για ένα ταξίδι ή για μια μεγάλη περιοδεία, αυτό θα έκανα και δε μπορώ να έχω πίσω το παιδί μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου