Κατερίνα Ζαρίφη: Πότε παντρεύεται με τον Γιάννη και γιατί του είχε πει «Θα σε καταλάβω αν φύγεις»;


Διαβάστε όσα δήλωσε στο Εγώ και την Κατερίνα Μπουσίου.

Η Κατερίνα Ζαρίφη μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της για τον σύντροφό της Γιάννη και το πόσο εκείνος της στάθηκε την τελευταία δύσκολη περίοδο της ζωής της –αναφερόμαστε στον χαμό του πολυαγαπημένου της πατέρα.

Πάντως η ζωή σου έχει και μια πολύ φωτεινή πλευρά, το σύντροφό σου.

«Κάρμα. Του λέω συχνά “Αν ακούσεις τη νύχτα ένα τακ τακ μυν τρομάξεις, θα είμαι εγώ που σου φτιάχνω τον ανδριάντα”. Είναι ήρωας. Μου στάθηκε πολύ σε όλα. Τόσο πέρυσι όταν έκανα τις δυο επεμβάσεις στον αυχένα και στη χολή όσο και στην περίπτωση με τον πατέρα μου. σε αυτή την περίπτωση μάλιστα του είχα πει: “Θα σε καταλάβω αν θελήσεις να φύγεις”. Έμεινε όμως».

Είναι ιδανικός σύντροφος. Θα γίνει και σύζυγος;

«Τώρα πια με τον Γιάννη και τα όσα έχουμε περάσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι σαν να είμαστε παντρεμένοι».

Θα τον κάνεις ξαφνικά το γάμο και χωρίς τυπικότητες;

«Δεν είμαι εγώ για Frank Sinatra τελετές και όλα αυτά. Αντιδρά το DNA μου. Να κλείσουμε μετά ένα μπαρ να διασκεδάσουμε με τους φίλους μας, ναι το καταλαβαίνω. Και όντως θα γίνει στα ξαφνικά, χωρίς πρόγραμμα».

Είναι η ώρα για ένα παιδί;

«Είναι νωρίς λόγω όλης της κατάστασης. Αν ερχόταν, βεβαίως και θα το κρατούσα. Δεν το προγραμματίζουμε όμως. Θέλουμε λίγο να φύγει το “μαύρο” από πάνω μας αυτή την εποχή. Όταν περάσουμε στη… γκρι το συζητάμε».

Δεν χρειάζεσαι πάντως πολλά πράγματα για να είσαι ευτυχισμένη.

«Εννοείται. Έχω ζήσει και με λεφτά και χωρίς και ήμουν μια χαρά και στις δύο περιπτώσεις. Και χωρίς τουπέ. Μια δουλειά κάνουμε, τίποτα άλλο. Θα πάω στην τράπεζα για να το παίζω σταρ της τηλεόρασης για να περάσω πρώτη στην ουρά; Τι είμαι; Η επιστήμονας που ανακάλυψε το φάρμακο κατά του πάχους; Αν και εδώ που τα λέμε αν βρεθεί άνθρωπος τον τρόπο να τρώμε χωρίς να παχαίνουμε, εγώ θα βάλω επιγονατίδες και θα πάω γονατιστή για τάμα».


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου