Η ενόχληση του Νίκου Μουτσινά με δημοσιογράφο: «Δεν είναι ευγενικό αυτό που με ρωτάς»

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Πέμπτης η παράσταση «Ο κύριος Παπαναγιωτοπουλάκης» με πρωταγωνιστές τον Νίκο Μουτσινά και την Μαρία Σολωμού στο θέατρο Γκλόρια.

Ο παρουσιαστής και ηθοποιός μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για τις «Τρίχες», το ενδεχόμενο συμπαρουσίασης εκπομπής με την Ζέτα Μακρυπούλια και για το αν θα δεχόταν πρόταση από τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Τι ήταν αυτό, όμως, που τον ενόχλησε, μόλις ξεκίνησε τις δηλώσεις του;

«Οι “Τρίχες”, ένα δύσκολο σίριαλ, γιατί κάποια στιγμή σταμάτησαν τα γυρίσματα λόγω μη πληρωμών, τα νούμερα ήταν έτσι κι έτσι. Ποια είναι η άποψή σου;», ήταν η ερώτηση δημοσιογράφου, με τον Νίκο Μουτσινά να μη μπορεί να κρύψει τον εκνευρισμό του: «Την άποψή μου για σένα, γι’ αυτά που λες ή για το σίριαλ; Γιατί θα ήθελα να πω για σένα αρχικά… Ζάχαρη στο ψωμί σου… Δεν είναι ωραίο αυτό που με ρωτάς. Εγώ στενοχωρήθηκα. Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι καθόλου ωραίο αυτό που με ρωτάς, αλλά αφού το ρώτησες να σου απαντήσω. Δεν είναι δική μου ευθύνη το σίριαλ, εγώ προσωπικά πέρασα πολύ ωραία. Τα οικονομικά θέματα τα έχουν όλα τα έργα από ό,τι καταλαβαίνω».

Για τη φημολογία, ότι η Ζέτα Μακρυπούλια συζήτησε για νέα εκπομπή στον Αντ1 και τον θέλει στο πλευρό της, επεσήμανε ότι δεν γνωρίζει κάτι τέτοιο, ενώ για το αν δεχόταν πρόταση του Γρηγόρη Αρναούτογλου είπε: «Δεν έχω πρόβλημα. Ανάλογα με το concept όμως. Τον εκτιμώ σαν παρουσιαστή, απλά είναι ολόμουρλος. Όπως κι εγώ βέβαια».

Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το «Happy Day»:




peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου