Αυτή η έφηβη ψηφίστηκε ως «η ασχημότερη» του σχολείου αλλά δεν το έβαλε κάτω και ...πέρασε στην αντεπίθεση!!!


Ένα πολύ «δυνατό» μήνυμα κατά του bullying έστειλε μια έφηβη από τον Καναδά.

Για την Λινέλ Κάντγουελ ο λόγος, η οποία «ψηφίστηκε» ως το… «τέταρτο ασχημότερο κορίτσι του σχολείου», από ένα online poll στο Ask.fm που έφτιαξαν κάποιοι (προφανώς συμμαθητές της).

Στο poll αυτό ψήφισαν πολλά από τα παιδιά του σχολείου της, με την Λινέλ όχι μόνο να μην το βάζει κάτω, αλλά και να περνά στην αντεπίθεση.


Πώς; Μέσω Facebook έγραψε στο άτομο που δημιούργησε το εν λόγω poll:


«Ξέρω πως δεν είμαι και η ομορφότερη για να την κοιτάξεις. Έχω προγούλι και φοράω ρούχα XL. Ξέρω πως δεν έχω το τέλειο χαμόγελο ή το τέλειο πρόσωπο. Δεν λυπάμαι τον εαυτό μου. Λυπάμαι εσένα. Λυπάμαι που διασκεδάζεις κάνοντας άλλους ανθρώπους να νιώθουν σκατά. Εσάς που ψηφίσατε σας λυπάμαι επίσης. Σας λυπάμαι επειδή δεν με γνωρίζετε σαν άτομο. Λυπάμαι που ποτέ δεν θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τι άνθρωπος είμαι. Μπορεί να μην φαίνομαι ΟΚ εξωτερικά, αλλά είμαι αστεία,ευγενική, προσγειωμένη, δεν κρίνω τους άλλους, είμαι δεκτική, μου αρέσει να βοηθάω και άνετη να της μιλήσεις για όλα. Είναι ντροπή αυτό που κάνατε και για τα υπόλοιπα κορίτσια του poll. Απλά επειδή δεν δείχνουμε ωραίες εξωτερικά, δεν σημαίνει πως είμαστε άσχημες. Αν αυτή είναι η εικόνα που έχετε για την ασχήμια, τότε σας λυπάμαι. Αποκτήστε ζωή επιτέλους!»


Το εν λόγω post είχε χιλιάδες shares, και έγινε viral, με την Λινέλ να δηλώνει στο CBS News πως έφαγε πολλές ώρες ώστε να βρει πώς θα απαντήσει σε αυτό το poll, αλλά τελικά «αποφάσισα να δείξω ανωτερότητα και να μετατρέψω κάτι αρνητικό σε κάτι πραγματικά θετικό!»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου