Χαμός στον Alpha με Καινούργιου και Σπυροπούλου: «Γιατί κόψατε εμένα και όχι αυτή;»


Πανικός στον Alpha.
Όπως αποκαλύφθηκε η  εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου κόβεται πριν το Πάσχα, με την παρουσιάστρια να γίνεται πυρ και μανία. Αυτό ωστόσο που προκάλεσε την έκρηξη οργής της ήταν όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, ενημερώθηκε πως η εκπομπή της πάλαι ποτέ κολλητής της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου θα συνεχιστεί μέχρι και τις 26 Ιουνίου.

Στο άκουσμα αυτής της πληροφορίας η Κατερίνα τα πήρε στο κρανίο, γι΄αυτό και μόνο με σταυρωμένα τα χέρια δεν έκατσε. Δίχως να χάνει χρόνο, απευθύνθηκε στον  διευθυντή προγράμματος ζητώντας του τα ρέστα. Όσοι την είδαν τα μάτια της να πετούν σπίθες, κατάλαβαν πως η έκρηξη της δεν θα αργούσε να έρθει. Και είχαν δίκιο. Μπουκάροντας στο γραφείο του διευθυντή η Κατερίνα άρχισε να φωνάζει πως η απόφαση που πάρθηκε είναι άδικη και πως δεν καταλαβαίνει το λόγο που δόθηκε το πράσινο φως στο «Σπίτι μου Σπιτάκι μου».  «Γιατί κόψατε εμένα και όχι αυτή; Αφού κάνει χειρότερα νούμερα από εμένα», έλεγε ξανά και ξανά με τις φωνές της να ακούγονται μέχρι τους πάνω ορόφους του σταθμού.

Όσο και αν εκείνος προσπαθούσε να την ηρεμήσει, η Κατερίνα δεν άκουγε λέξη. Θεωρούσε την κίνηση αυτή του σταθμού ως χτύπημα κάτω από τη μέση. Η φιλία της πλέον με την Σπυροπούλου όχι μόνο αποτελεί παρελθόν, αλλά όλοι τρέμουν στη σκέψη και μόνο πως οι δυο τους θα συναντηθούν. «Δεν θέλω να την ξαναδώ μπροστά μου», φέρεται να λέει στους συνεργάτες της, η Κατερίνα ψάχνοντας τρόπο να πάρει το αίμα της πίσω.


Youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου