Θεοφάνους: Πώς σχολίασε την κίνηση της Νωαίνα να δείξει τα οπίσθιά της on air [vds]


Η κίνηση της Νωαίνα να κατεβάσει το παντελόνι της στον «αέρα» του X Factor, άφησε το τηλεοπτικό κοινό άφωνο.
Κάποιοι έσπευσαν να σχολιάσουν την κίνησή της αυτή, ανάμεσά τους και ο Γιώργος Θεοφάνους.

Ο Γιώργος Θεοφάνους βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή ΦΜ live και σχολίασε την κίνηση της νεαρής τραγουδίστριας: «Θες να κάνουμε τέτοια συζήτηση εδώ; Δεν θα ήθελα να την κάνω. Ήταν σοκαριστικό και για εμένα. Το πιο σοκαριστικό είναι ότι είχα μαζί την κόρη μου που είναι 10 χρονών και την παίρνω μαζί γιατί της αρέσει, η οποία σοκαρίστηκε. Αυτό με απασχολεί εμένα. Εκείνη την ώρα; 9.30 η ώρα;».

Και συνέχισε: «Επέλεξα τον Λέοντα όχι μόνο γιατί είναι δικός μου, αλλά και γιατί πιστεύω στο παρακάτω και επίσης αυτό που άκουσα από την Νωαίνα, του Θεοδωράκη που είπε, ήταν για εμένα, όχι ο ύμνος που είπε η Πέγκυ Ζήνα. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να τα έχωνα στην Πέγκυ “Τι λες τώρα; Τι ύμνος; Άκουσες τι είναι;” Που άμα το δεις σήμερα στο διαδίκτυο δεν εκτίθεμαι εγώ».

Δείτε το σχετικό βίντεο:



tff.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου