Νωαίνα: Η αποκάλυψη για τις συνθήκες θανάτου του πατέρα της που σοκάρει !!!


Η Νωαίνα εμφανίστηκε πριν από λίγους μήνες στο X Factor με ένα ζωγραφισμένο μουστάκι στο πρόσωπο της γιατί όπως μας είπε, ήθελε να τιμήσει τον πατέρα της που έφυγε πριν λίγο καιρό από τη ζωή.
Και τώρα, για πρώτη φορά, η τραγουδίστρια μετά την αποχώρηση της από το show, μας ξάφνιασε όταν αποκάλυψε στο ΦΜ Live τις συνθήκες θανάτου του πατέρα της!

Όλα ξεκίνησαν όταν η Μαρία Μπακοδήμου τη ρώτησε, γιατί είπε στην Πέγκυ Ζήνα ότι φοβόταν λίγο πριν την αποχώρησή της από το σόου. Και τότε η Νωαίνα της είπε ότι ο λόγος που έλαβε μέρος στο X Factor είχε να κάνει με μία υπόσχεση που έδωσε στον πατέρα της πριν πεθάνει. «Αυτό που είπα (σ.σ. το φοβάμαι) έχει να κάνει με την υπόσχεση που έδωσα στον πατέρα μου πριν πεθάνει, έχει να κάνει με το τι συμβολίζει το μουστάκι και είχα σκοπό να μιλήσω γι αυτό το πράγμα στην αποχώρησή μου» είπε η τραγουδίστρια στον Φώτη και στη Μαρία.

«Ο πατέρας σου πέθανε περίεργα;» ρώτησε ο Φώτης τη Νωαίνα κι εκείνη απάντησε: «Πέθανε ξαφνικά! Και σε αυτό είχαν συμβάλλει διάφορα πράγματα». «Εσύ δηλαδή υποπτεύεσαι ότι δεν πέθανε φυσιολογικά;» επέμεινε ο Φώτης και η τραγουδίστρια σχολίασε: «Όχι. Απλά συνετέλεσε σε αυτό (σ.σ. στον θάνατό του) το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι έκαναν σε εμένα προσωπικά ζημιά κι αυτό είχε αντίκτυπο στην υγεία του πατέρα μου! Την κλόνισε!»

Αλλά η Νωαίνα μίλησε στο ΦΜ live και για την κίνησή της να δείξει τα οπίσθιά της στο τελευταίο live του X Factor, όπως έχεις δει εδώ.  Αυτή η κίνηση σχολιάστηκε από πολλούς και σήμερα η Νωαίνα έδωσε της απαντήσεις της!

«Δεν μετάνιωσα για την κίνηση που έκανα. Εκείνη τη στιγμή κάναμε χαβαλέ. Ήταν ένα inside joke μεταξύ εμού και του Ίαν. Η διάσταση που πήρε μετά ήταν κάτι που έπρεπε να το είχα σκεφτεί, αλλά επειδή λειτούργησα πολύ αυθόρμητα, δεν το σκέφτηκα. Όλα γίνονται σε αυτόν τον κόσμο. Δεν ήμουν σε συναυλία στο Wembley, ούτε στο Woodstock, ήμουν στον ΣΚΑΙ στις 21:30 το βράδυ. Πιθανώς με έκανε να χάσω. Ότι έγινε, έγινε. Είδατε τον Ίαν μετά; Συμπαράσταση…», είπε η Νωαίνα!

Όσο για τον λόγο που έκανε ότι έκανε; «Επέμενε η Ευαγγελία να δει που είναι το μουστάκι μου: «Θα μας δείξεις που είναι το μουστάκι σου;». Α, μωρή θα σου δείξω που είναι το μουστάκι μου!». Που προφανώς και δεν ήταν εκεί το μουστάκι μου. Μην με προκαλείς! Ε, μη ρωτάς μαρή  Βαγγελίτσα κι εσύ!», είπε στον Φώτη και στον Μαρία και στη συνέχεια αναρωτήθηκε αν ήταν στον αέρα κι αν οι κάμερες κατέγραφαν όσα έλεγε!

Δες όσα είπε η Νωαίνα για όσα έγιναν στο τελευταίο live του X Factor στο βίντεο.




marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου