Τζούλια Νόβα:Η σέξι εμφάνιση και η αποκάλυψη για τον 13χρονο αδελφό της:«Δεν θέλω να έχω επαφή»


Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The 2Night Show» ήταν η Τζούλια Νόβα!

Το «κορίτσι» του Πέτρου Πολυχρονίδη στον «Τροχό της Τύχης» άναψε φωτιές με την εμφάνισή του.
Όπως βλέπετε, η ξανθιά καλλονή επέλεξε να φορέσει ένα hot μίνι μπλε φόρεμα, το οποίο αναδείκνυε τα καλλίγραμμα πόδια της, αναστατώνοντας κοινό και τηλεθεατές.


H Tζούλια ήταν... αποκαλυπτική και στην συνέντευξή της, όταν ο παρουσιαστής της ζήτησε να μιλήσει με την οικογένειά της.

Το μοντέλο ανέφερε ότι έχει έναν 13χρονο αδερφό από την πλευρά του πατέρα της, με τον οποίο δεν θέλει να έχει καμία επαφή.

«Μου θυμίζει τον πατέρα μου. Έχει πολλά κοινά στοιχεία που δεν μου αρέσουν! Μου κάνει κακό! (...) Επειδή με επηρεάζει τόσο πολύ ψυχολογικά και μου κάνει κακό, επιλέγω να μένω μακριά», ανέφερε η Τζούλια Νόβα.

Σε ότι αφορά τον πατέρα της, με τον οποίο δεν έχει καλές σχέσεις, αρκέστηκε να πει πως «είναι πάρα πολύ αργά. Έχει κάνει πάρα πολλά σφάλματα» και πως του έχει δώσει ήδη πάρα πολλές ευκαιρίες.




star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου