Απόλυτος έρωτας: "Δεν άντεξε μακριά του! Πέθανε 1 χρόνο μετά τον θάνατό του!"


Έζησαν μαζί για 46 χρόνια

Ο Κώστας Ρηγόπουλος και η Κάκια Αναλυτή υπήρξαν από τα αγαπημένα ζευγάρια του Ελληνικού θεάτρου. Συναντήθηκαν για πρώτη φορά το 1955, στις πρόβες της παράστασης «Το φιόρο του Λεβάντε» και τρεις μήνες μετά παντρεύτηκαν, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών τους.

Έζησαν μαζί για 46 χρόνια, μέχρι το 2001, που τους χώρισε ο θάνατος του ηθοποιού, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 70 ετών, ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο. Η Κάκια Αναλυτή τότε κατέρρευσε… Δεν άντεχε μακριά του και τελικά πέθανε 1 χρόνο μετά…


Η κόρη τους, Ζωή Ρηγοπούλου, όταν της ζήτησαν από την εκπομπή «Έτοιμο το πρωινό» να μιλήσει για την απόλυτη αγάπη που είχαν αυτοί οι δύο άνθρωποι, είπε: «Ο πατέρας μου “έφυγε” 14 Γενάρη του 2001 και η μάνα μου το 2002. Σαφώς, η μητέρα μου δεν άντεξε μακριά του. Η μάνα μου με τον πατέρα μου ήταν πολύ δεμένοι από μικροί και η ζωή της ήταν πολύ συνυφασμένη με τη δική του. Δεν το βλέπουν όλοι οι άνθρωποι έτσι και ούτε κρίνω αν είναι σωστό ή όχι, ο καθένας νιώθει αυτό που νιώθει. Το πώς θα το διαχειριστείς εσύ που μένεις πίσω είναι δική σου ιστορία, δεν ήταν εύκολο, ήταν πολύ δύσκολο γιατί ακόμα για μένα, στο κεφάλι μου, είναι ζωντανοί. Δε γέρασε κανείς, δεν είδα κανέναν ανήμπορο. Εγωιστικά, δεν συνήθισα στην ιδέα του θανάτου. Ο πατέρας μου δούλευε, όλοι δούλευαν την ώρα που πέθαναν, οπότε ήταν πολύ δύσκολο, αλλά μπορώ να σεβαστώ πάρα πολύ ότι κάποιος θέλει να τελειώσει τη ζωή του έτσι».




http://marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου