Χρήστος Βασιλόπουλος: Μας συστήνει την κούκλα μαμά του –έχουν μόλις 17 χρόνια διαφορά!


Από τη Βένια Καραγιάννη

Στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ελλάδα ο Χρήστος Βασιλόπουλος συναντήθηκε με τη μεγάλη του αδυναμία, την κούκλα μητέρα του, αλλά και την αδελφή του Ζαμπέρα, περνώντας οικογενειακά τις ημέρες των γιορτών. Μιλώντας για τη σχέση του με τις γυναίκες στο People, μίλησε μεταξύ άλλων και για τη σχέση του με τη μητέρα του, η οποία αποτελεί για εκείνον πρότυπο.


Με τη μαμά σου έχεις μόνο 17 χρόνια διαφορά και της έχεις μεγάλη αδυναμία. Έχεις ενοχές που την έχεις αφήσει πίσω;

Όχι γιατί με τροφοδοτεί με πολλή θετική ενέργεια. Πρέπει να σου πω ότι πιστεύει ότι είμαι πιο πολύ εγώ για την Αμερική από όσο εγώ για τον εαυτό μου! Στην πραγματικότητα ακόμα και στις σχέσεις ψάχνω τη γυναίκα μέσα από εκείνη. Ειδικά όταν έχεις αγαπηθεί τόσο πολύ από εκείνη θα ήταν παράλογο το αντίθετο!


Θα μπορούσες να ήσουν με μια πιο διάσημη γυναίκα από εσένα ή θα ήταν ευνουχιστικό για σένα;

Με ελκύουν οι δυναμικές γυναίκες, δεν τις φοβάμαι. Ίσα -ίσα τις γουστάρω πιο πολύ και τις προσεγγίζω με περισσότερη όρεξη, είναι μια περιοχή που έχω να εξερευνήσω περισσότερα πράγματα. Βέβαια ό,τι σου λέω τώρα μπορείς να δεις το αντίθετο στο μέλλον… Κι εκεί θα σου απαντήσω, ναι, αλλά ερωτεύτηκα…


Πόσο πιστεύεις ότι άλλαξες μέσα στα 7 χρόνια που είσαι στο εξωτερικό;

Έφυγα γεμάτος με πολύ Εγώ -έχω υπάρξει αλαζόνας  και ίσως είμαι ακόμα νάρκισσος. Αλλά έχω αλλάξει στη συμπεριφορά μου.  Έχω πια περισσότερη υπομονή με τους άλλους. Με την απόρριψη μαθαίνεις να είσαι και υπομονετικός. Και δεν είμαι τόσο παρορμητικός. Δεν σπαταλάω την ενέργειά μου εδώ και εκεί. Και τώρα πια σκέφτομαι πιο πολύ με αγάπη και με θετική ενέργεια…


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου