ΣΟΚ :«Δεν το είπα ποτέ στη μητέρα μου! Ο πατέρας μου με κακοποιούσε σεξουαλικά!»


Σοκάρει η πασίγνωστη τηλεπερσόνα

Την Κιμ Γούντμπερν την έχεις γνωρίσει μέσα από τη σειρά «Πόσο καθαρό είναι το σπίτι σου», την οποία έβλεπες μέσα από τον Alpha. Ήταν εκείνη η εκπομπή που η Κιμ μαζί με την βοηθό της Άγκυ έμπαιναν μέσα σε βρώμικα σπίτια, τα καθάριζαν και ο Alpha είχε την έξυπνη ιδέα όλο αυτά να το δείχνει στις 14:00 το μεσημέρι, δηλαδή την ώρα του φαγητού.

Η συγκεκριμένη εκπομπή είχε μεγάλη επιτυχία και για αυτό οι δυο γυναίκες καθάρισαν χιλιάδες σπίτια σε Αγγλία και Αμερική και έγιναν γνωστές σε όλο τον κόσμο! Παρόλο που η Κιμ Γούντμπερν  έχει δώσει πολλές συνεντεύξεις μέχρι τώρα, έκανε μια σοκαριστική αποκάλυψη για τον πατέρα της που έχει γίνει πρώτο θέμα σε όλα τα ξένα μέσα.


Η Κιμ βρέθηκε καλεσμένη σε εκπομπή του CBB και μιλώντας για τα παιδικά της χρόνια αποκάλυψε: «Με κακοποιούσε από τότε που μπορώ να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια. Η σωματική μου κακοποίηση άρχισε όταν ήμουν 2,5 ή 3 χρονών. Μεθούσε και με χτυπούσε. Ο πατέρας μου με χτυπούσε ακόμα και με τις βούρτσες των χαλιών». Όταν η παρουσιάστρια της εκπομπής ρώτησε την Κιμ αν υπήρχε και σεξουαλική κακοποίηση εκείνη απάντησε φανερά συγκινημένη: «Ω, ναι. Δεν το είπα ποτέ στη μητέρα μου. Δεν μιλούσε ποτέ για τέτοια πράγματα!».

Σήμερα η Κιμ είναι 74 χρονών και είναι η πρώτη φορά που μιλάει τόσο ανοιχτά για όσα βίωσε στην παιδική της ηλικία!



http://marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου