Δούκισσα Νομικού: Δείτε την με τη μητέρα της! (Φωτογραφίες)



Με τη μητέρα της, Ούρσουλα Νομικού, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "HELLO" η Δούκισσα Νομικού και αμφότερες αποκάλυψαν μερικές άγνωστες πτυχές της παιδικής ηλικίας, ενώ η παρουσιάστρια μιλάει και για τη σχέση της με το Χρήστο Χολίδη...

Το κατά πόσο μητέρα και κόρη θα δημιουργήσουν κάποια στιγμή μια σχέση από την οποία θα είναι και οι δύο ικανοποιημένες, εξαρτάται, μεταξύ άλλων, και από το πώς έχουν διανύσει και οι δύο το πέρασμα της δεύτερης από την εφηβεία. Πώς βιώσατε εσείς αυτή την περίοδο;

ΟΥΡΣΟΥΛΑ ΝΟΜΙΚΟΥ: Από την εφηβεία της Δούκισσας έχω να θυμάμαι μόνο τα καλύτερα. Ήταν ένα παιδί χαρούμενο και χαμογελαστό. Τις ανησυχίες της τις συζητούσαμε, αφού τα λύναμε όλα με το διάλογο. Δεν ήμουν καταπιεστική, της έλεγα τη γνώμη μου, όμως πάντα την άφηνα να αποφασίζει εκείνη. Δεν είχαμε εντάσεις στο σπίτι. Άλλωστε, η Δούκισσα από μικρή ήταν υπεύθυνη και πολύ λογική.
ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΝΟΜΙΚΟΥ: Η αλήθεια είναι πως όντως δεν πρέπει να τους ανησύχησα ποτέ. Εκτός από μία φορά που είχα κλειδωθεί κατά λάθος στο δωμάτιό μου, με είχε πάρει ο ύπνος και δεν είχα καταλάβει ότι οι δικοί μου με έψαχναν. (Γέλια) Μάλιστα, είχα κοιμηθεί τόσο βαθιά που δεν τους άκουγα όταν χτυπούσαν την πόρτα και γι’ αυτό αναγκάστηκαν να φέρουν κλειδαρά! Πέρα από αυτό όμως, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ τους γονείς μου να τσακώνονται, να φωνάζουν ή να μιλάνε άσχημα μεταξύ τους. Σίγουρα, αυτός είναι ένας λόγος που δεν αντέχω ως άνθρωπος τις εντάσεις. Δεν είμαι μαθημένη έτσι.

Τι είναι αυτό που θαυμάζετε περισσότερο σε εκείνη;

Ο. Ν.: Την εξυπνάδα της, τη μεγαλοψυχία της, την καθαρότητα της καρδιάς της, την εργατικότητα και το κουράγιο που επιδεικνύει στις δύσκολες στιγμές.
Δ. Ν.: Μαμάκα μου! Εάν αρχίσω να μιλάω κι εγώ για σένα θα μας πάρουν τα ζουμιά! Για μένα η μητέρα μου είναι το πρότυπό μου. Είναι η «αφανής ηρωίδα» της οικογένειάς μας.

Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να μιλάνε και να γράφουν για την προσωπική σας ζωή χωρίς να είναι πάντοτε όλα τα δημοσιεύματα αληθή;
Δεν είναι δύσκολο, περίεργο είναι. Ειδικά όταν μπαίνεις στη διαδικασία να διαψεύσεις μια είδηση, αλλά κανείς δεν σε πιστεύει! Επομένως, έχω καταλήξει πως τέτοιου είδους δηλώσεις, που είναι από τη φύση τους άχαρες, είναι περιττές. Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθώ να τις αποφεύγω πια.
Πολλά ακούγονται τελευταία γύρω από τη σχέση σας με τον Χρήστο Χολίδη, μια και έχετε αραιώσει τις κοινές δημόσιες εμφανίσεις σας. Ποια είναι η αλήθεια; 
Μα και να σας πω ότι όλα είναι καλά, αύριο πάλι θα πουν ότι χωρίζω. Η αλήθεια είναι πως δεν έχει αλλάξει κάτι στην προσωπική μου ζωή τα τελευταία δύο χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου