Έλληνας ηθοποιός: «Ήθελα να γίνω χορευτής αλλά δεν με άφησαν οι γονείς μου»



«Μπορούσα να χορεύω παραδοσιακούς χορούς, επειδή πήγαινα στον σύλλογο “Βλάχων”, αλλά όχι μοντέρνο χορό»

Ο Γιώργος Καραμίχος βρέθηκε στο «Π.Ε.Δ.Ε.Σ.» της Δευτέρας και αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, τα όνειρά του να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χορό, αλλά και την πορεία που ακολούθησε για να γίνει τελικά ηθοποιός.

Σχετικά με τα παιδικά του χρόνια, ο γνωστός ηθοποιός είπε: «Νομίζω ότι ήμουν παιδί της μαμάς, ως γνήσιος Έλληνας. Μετά αποκαταστάθηκε και η σχέση μου με τον μπαμπά και έχω την τύχη να έχω έναν πολύ σπουδαίο πατέρα. Όταν ήμουν μικρός δεν είχα και τόσο χρόνο μαζί του, παρά μόνο όταν κάναμε κοινές δουλειές στο χωράφι. Τις περισσότερες ώρες έλειπε για δουλειές και δεν τον έβλεπα πολύ. Όταν μεγάλωσα πια, κατάλαβα ότι είναι γίγαντας, όχι απλά πατέρας».



Μάλιστα, ο Γιώργος Καραμίχος μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετώπισε από την οικογένειά του, όταν ανακοίνωσε το μεγάλο του όνειρο, που ήταν να γίνει χορευτής: «Είχα αποφασίσει να γίνω ηθοποιός από το λύκειο. [...] Όταν ήμουν στη β' λυκείου ήθελα να γίνω χορευτής. Πήγαινα στο κρεοπωλείο του θείου μου του Νίκου και μετά πήγαινα στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και έκανα μοντέρνο χορό. Δεν ήταν αποδεκτό. Μπορούσα να χορεύω παραδοσιακούς χορούς, επειδή πήγαινα στον σύλλογο “Βλάχων”, αλλά όχι μοντέρνο χορό».

Τέλος, ο ίδιος παραδέχτηκε πως οι γονείς του δεν ήθελα να γίνει ούτε ηθοποιός: «Αν και εγώ ονειρευόμουν να γίνω χορευτής και ήθελα να πάω στη σχολή της Μάρθα Γκράχαμ, βρήκα τοίχο από την οικογένεια μου. Και αυτή, βέβαια, δεν ήταν μόνη της, ήταν όλο μαζί με τον κοινωνικό περίγυρο. Μετά έπαιξα σε μια παράσταση και τους ανακοίνωσα πως θέλω να γίνω ηθοποιός. Πήρα την απάντηση: “Δεν θα γίνεις θεατρίνος” και έτσι έδωσα εξετάσεις στο Ιστορικό με τις πανελλαδικές. Όσο ήμουν, λοιπόν, στο πανεπιστήμιο άρχισα να ασχολούμαι παράλληλα και με το θέατρο».

Πηγή:yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου