Η Τζένη Βάνου μιλά για την μάχη της με τον καρκίνο και πως σώθηκε στο παρά πέντε!


H Τζένη Βάνου, όπως είναι γνωστό, αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Η τραγουδίστρια υπεβλήθη σε εγχείρηση αφαίρεσης όγκου από το λάρυγγα.

Η τραγουδίστρια μίλησε για την μάχη της με τον καρκίνο και το πολύωρο (εξάωρο) χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε πριν από ένα σχεδόν μήνα .

Συγκεκριμένα είπε στην Espresso: «Δεν φοβάμαι να το πω: ναι έχω καρκίνο, ο οποίος παρουσιάστηκε στην επιγλωττίδα και τον προλάβαμε ένα χιλιοστό πριν ακουμπήσει τις φωνητικές χορδές».

Οι γιατροί την ενημέρωσαν πως της αφαιρέθηκε όγκος σε μέγεθος μανιταριού: «Δεν το κρύβω ότι όταν κοίταξα τον γιατρό στα μάτια και μου είπε πως πρέπει να χειρουργηθώ, έπαθα σοκ. Το ίδιο έπαθαν και τα παιδιά μου και κυρίως η κόρη μου που πήγε να ...πεθάνει όταν ο καθηγητής βγήκε από το χειρουργείο και τους ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο».
Ευτυχώς η επέμβαση στην όποια υπεβλήθη πήγε καλά και η Τζένη Βάνου ευχαρίστησε τους γιατρούς της και έδωσε ένα μήνυμα στους καπνιστές αναφέροντας τα λόγια που της είπε ο γιατρός της: " Εγώ δεν είμαι φανατικός αντικαπνιστής, αλλά αυτό που έχεις στο λαιμό σου, είναι καθαρά από το τσιγάρο κορίτσι μου". Αυτή την περίοδο κάνει κατάλληλη προετοιμασία για να υποβληθεί σε ακτινοβολίες!


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου