Γιάννης Μποσταντζόγλου: Τι άλλαξε στη ζωή του τώρα που δεν μένει με τη σύντροφό του;


Ο Γιάννης Μποσταντζόγλου και η Δήμητρα Παπαδήμα, έπειτα από 22 χρόνια συμβίωσης, αποφάσισαν να μένουν πλέον χωριστά.
Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό ΟΚ! για αυτή τους την απόφαση και εξήγησε πως τώρα πια η σχέση τους είναι καλύτερη από ποτέ…

«Στο διαμέρισμα μου υπάρχουν εμπορεύματα από ένα μαγαζί που είχα και το έκλεισα και δύο σκηνικά από παραγωγές που είχα ανεβάσει. Η Δήμητρα θα είχε πάθει εγκεφαλικό αν έπρεπε να μείνει εκεί. Όταν με επισκέπτεται καμιά φορά, μου λέει: «Πως μπορείς να μένεις σε αυτό το αχούρι;» και της απαντώ: «Κουμάντο να κάνεις στο σπίτι σου!». Τώρα πια μπορώ να καπνίζω όποτε θέλω - πριν έπρεπε να βγαίνω στο μπαλκόνι - και να αφήνω τα τασάκια όπου μου αρέσει, χωρίς να παραπονιέται κανείς ότι μυρίζει τσιγαρίλα. Η Δήμητρα κοιμάται από τις 12. Εγώ μπορεί να κάθομαι να γράφω ποιήματα και να με πάρει ο ύπνος στις 5 το πρωί. Μάλιστα έχω πει ότι αν δεν βρω κάποιον που να θέλει να τα εκδώσει, θα τα τυπώσω, θα τα κρεμάσω σε μπαλόνια με ήλιον και θα τα πετάξω σε όλη την πόλη!».


entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου