H αφιέρωση της Μαντώς στον υπουργό Σίμο Κεδίκογλου: «Δεν με νοιάζει τι θα πει, ο κόσμος όταν μας δει»


Τραγούδια με νόημα, ποστάρει η 28χρονη Μαντώ Κόλλια, μετά την δημοσιοποίηση της σχέσης της με τον Σίμο Κεδίκογλου,
που προκάλεσε σάλο και τελικά την παραίτηση της από το γραφείο του υπουργού.

Η Μαντώ λίγες ημέρες αφού έμεινε άνεργη, φαίνεται πως δεν είχε για τίποτα άλλο μυαλό παρά για τον αγαπημένο της Σίμο, ποστάροντας τραγούδια , που πάνε…γάντι στο love story με τον υπουργό.

Στην προσωπική της σελίδα στο facebook πόσταρε δύο τραγούδια όλο νόημα.
Το πρώτο του Μανώλη Λιδάκη «για να σε συναντησω» και το »Σ΄αγαπώ» από Μηδενιστή και Τάμτα.


Δώστε βάση στους στίχους να δείτε ζημιά που έχει πάθει το κορίτσι:

 «Η ζωή είναι τόσο δα μικρή
και η αγάπη της ζωή μας ίσως μία και μοναδική

γιατί να ακούμε, γιατί να ακούω δεν
προτιμώ να ακούω τα σ” αγαπώ σου στο ρεφραίν

κλείνω τα αυτιά μου δεν θέλω γνώμες
αφήστε δυο καρδιές να μείνουν λίγο μόνες

μόνες στα σύννεφα πετάνε πια
και αν πέσει μία ξαφνικά
εγώ κρατάω τα καλά και γειά

Τα πράγματα είναι απλά
μην σε κυνηγάνε τα κλειστά τους μυαλά

μην τους ακούς, λάθος θα σου πουν
γιατί έχουν μάθει με ενοχές να ζουν

μα στη λογική μου σωστό
πάντα να αγαπάω χωρίς

αυτοί θα λένε όμως εγώ
μόνο ένα έχω να σου πω

σ” αγαπάω σ” αγαπάω

και δεν με νοιάζει τι θα πει
ο κόσμος όταν θα μας δει

κι αν έγω μόνο μια ζωή
να σ” αγαπάω

Πηγή: parapolitika.gr

Δείτε και ορισμένες από τις φωτογραφίες της Μαντώς στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου