Eλεονώρα Μελέτη: Η νέα σέξι φωτογράφιση και τα μελλοντικά σχέδια


Η παρουσιάστρια ήταν ξεκάθαρη: «Tην επόμενη σεζόν, μπορεί να καθίσω σπίτι μου».
Η επιθυμία της Ελεονώρας Μελέτη να κατέβει στις δημοτικές εκλογές έχει αλλάξει προς ώρας τις προτεραιότητές της και το μέλλον είναι αβέβαιο. Η εκπομπή της άλλωστε δεν μπορεί να συνεχιστεί: «Μακάρι να είχε βρεθεί αντικαταστάτρια – ένα πρόσωπο που θα μπορούσε να με αντικαταστήσει για τις 20 μέρες που έπρεπε να λείψω λόγω των εκλογών, ώστε και η εκπομπή να μην κοπεί και εγώ να μπορώ μετά να επιστρέψω στη θέση μου μέχρι τον Ιούλιο» δήλωσε χαρακτηριστικά στο περιοδικό «Hello!»

Κατά τα άλλα, η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε και για μια προσωπική κίνηση που έχει μετανιώσει: «Το Σεπτέμβριο έκανα ένα λάθος και βγήκα και είπα ότι είμαι σε μια σχέση. Με τον άνθρωπο αυτό χωρίσαμε τέλη Οκτώβρη- αρχές Νοέμβρη. Ήμουν πέντε μήνες χωρισμένη και διάβαζα ότι ήμουν μαζί του!”. H συνέντευξη συνοδεύτηκε από μια σέξι φωτογράφιση με εντυπωσιακά body.

Φωτογραφίες: Hello!







joytv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου