Αυτός είναι ο ΑΝΤΡΑΣ με τον οποίο η Βίκυ Σταυροπούλου είναι ΤΡΕΛΑΜΕΝΗ και θα περάσουν μαζί το Πάσχα! (PHOTO)


Κυκλοφορεί παντού σαν ψίθυρος ότι η Βίκυ Σταυροπούλου και ο νεαρός και όμορφος ηθοποιός Κωνσταντίνος Κακούρης είναι ζευγάρι εδώ και δυο χρόνια.
Αλλά αυτό είναι γνωστό. Ο ίδιος πριν ένα μήνα το διέψευσε λέγοντας «Είμαι μόνος μου αυτή την εποχή. Το να ερωτευθείς θα σου έρθει, δεν βλέπεις έναν άνθρωπο και λες ερωτεύθηκα, αυτό έρχεται. Δεν είμαι πολύ εύκολος στις σχέσεις είμαι πάρα πολύ δύσκολος θα έλεγα, ίσως είμαι απαιτητικός».

Το θέμα είναι κατά πόσο αυτή η είδηση ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αφού και οι δυο τους σύμφωνα με το joytv.gr θα κάνουν μαζί  διακοπές αυτό το Πάσχα στο σπίτι που έχουν αγοράσει στην Καλαμάτα η Βικυ Σταυροπούλου και ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης. Ο Χρήστος, από την άλλη, θα λείπει γιατί όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα, θα κάνει πρόβες στο Παλλάς για την παράσταση «Αρσενικό και Παλιά Δαντέλα». Η Βίκυ και ο Κωνσταντίνος θα επιστρέψουν την Tρίτη μετά το Πάσχα αφού και η Βίκυ συνεχίζει τα γυρίσματα για το «Κάτω Παρτάλι.»

Η Βίκυ λέει σε όσους την ρωτούν«κάνουμε καλή παρέα, έχουμε το ίδιο χιούμορ και σκέπτεται σαν πολύ μεγαλύτερος από την ηλικία του». Το τι συμβαίνει μεταξύ τους είναι αίνιγμα στα μάτια όλων. Αλλά αυτά που μοιράζονται, όπως οι κοινές διακοπές του Πάσχα, επιβεβαιώνουν τις φήμες που τους θέλουν να είναι μαζί, απλά δεν είναι πρόθυμοι να το μοιρασθούν με τον κόσμο. Από την άλλη, μπορεί να είναι δυο πολύ καλοί φίλοι. Ο χρόνος θα δείξει.



youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου