Δημήτρης Αρβανίτης: «Πήγα στο J2US με κέφι και έφυγα στεναχωρημένος»


Στην αποχώρησή του από το show τραγουδιού «Just the 2 Of Us» αναφέρθηκε ο Δημήτρης Αρβανίτης δηλώνοντας ότι έφυγε... στεναχωρημένος!

Ο γνωστός σκηνοθέτης μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό mou» ξεκαθάρισε ότι οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον οδήγησαν εκτός της εκπομπής και αυτή η απόφαση τον στεναχώρησε: «Ήταν μια εκπομπή που τη γούσταρα τρελά.

Γράφτηκαν ηλιθιότητες κατά κόρον! Και πήγα γιατί το ήθελα και έφυγα γιατί το ήξερα! Ήξερα ότι θα έχω μία σειρά και είπα ότι μέχρι εκεί θα τα καταφέρω! Μετά εγκρίθηκε και η δεύτερη! Είναι ανθρωπίνως αδύνατο να προλάβω να τα φτιάξω αυτά».


Συνεχίζοντας Δημήτρης Αρβανίτης, αναφέρθηκε στην απόφασή του να φύγει τελικά από το σόου και πόσο του στοίχισε
«Στεναχωρήθηκα τρελά που έφυγα και μάλιστα προχτές ήταν στο σπίτι μου η Ρούλα που την αγαπάω πάρα πολύ και είμαστε και φίλοι και μιλάγαμε... Εμείς περάσαμε τέλεια! Λέω λοιπόν προς τους τηλεθεατές και σε αυτούς που γράφουν διάφορα ότι είναι όλοι φίλοι μου, είναι όλοι γνωστοί μου από παλιά, τους αγαπάω όλους, πήγα με το κέφι μου και έφυγα στεναχωρημένος γιατί μου άρεσε όλο αυτό! Δεν το 'χα κάνει ποτέ! Και όλες αυτές οι αναλύσεις του τίποτα εμένα δεν με πιάνουν!»

vipnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου