Πάνε για γάμο Demy και Άκης Πετρετζίκης;


Για την σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη μίλησε η Demy, αφήνοντας και ένα υπονοούμενο για… γάμο, λέγοντας, μεταξύ άλλων, πως κάνουν σχέδια για το μέλλον!

«Δεν προσπαθώ πλέον να κρύψω από τη δημοσιότητα την προσωπική μου ζωή. Δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν βρισκόμαστε στο Hollywood που σε κυνηγούν οι παπαράτσι ακόμη και όταν πηγαίνεις στο περίπτερο! Αν κάποιος θέλει πραγματικά, μπορεί να διαφυλάξει την ιδιωτικότητά του. Όχι βέβαια πηγαίνοντας στη Μύκονο», αναφέρει η νεαρή τραγουδίστρια, που την έχουν απαθανατίσει πολλάκις με τον καλό της,.

Αν και το ζευγάρι αποφεύγει να μιλά για την σχέση του, η Demy αυτή τη φορά κάναμε διάφορα σενάρια, λέγοντας: «δεν έχουμε τη φιλοσοφία "ό,τι μας φέρει η ζωή". Σε αυτό μοιάζουμε πολύ με τον Άκη. Βέβαια κάνουμε σχέδια για το μέλλον, απλά δεν μας αρέσει να τα μοιραζόμαστε με τρίτους».

«Ναι, είμαι ευτυχισμένη, αν και με το άγχος που έχω στη ζωή μου, κάποιες φορές ξεχνώ να είμαι χαρούμενη», συμπληρώνει η τραγουδίστρια, προσθέτοντας ότι, αυτή τη στιγμή, ντρέπεται να πει αν είναι ερωτευμένη!


http://mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου