Ελένη Μενεγάκη: Ανέβασε φωτογραφία της Μαρίνας και έριξε το Instagram!


Δεν είχαν προηγούμενο τα like των διαδικτυακών φίλων της Ελένης Μενεγάκη στα social media όταν η παρουσιάστρια του Alpha ανέβασε μία φωτογραφία με πρωταγωνίστρια τη μικρή Μαρίνα!
23.800 like μέσα σε μία ώρα συγκέντρωσε το συγκεκριμένο στιγμιότυπο, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ…


«Μα δεν είναι τέλεια τα καινούρια μας πεδιλάκια;», ρώτησε η Ελένη Μενεγάκη τους followers της στη λεζάντα της φωτογραφίας που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram και απαθανάτιζε τη μικρή Μαρίνα, που απέκτησε με τον αγαπημένο της Ματέο Παντζόπουλο να ποζάρει με τα καινούρια της γαλάζια παπουτσάκια!


Αυτή είναι η δεύτερη φωτογραφία που ανεβάζει η Ελένη Μενεγάκη στα social media με πρωταγωνίστρια τη μικρή Μαρίνα, αφού δύο μήνες πριν είχαμε δει τα χεράκια της μικρής. «Αγάπη μου, μωρό μου, καρδούλα μου, μικρό μου κορίτσι, χρόνια σου πολλά αστεράκι μου. Πέρασε 1 χρόνος από το βράδυ εκείνο που ήρθες στην ζωή μας… Σε λατρεύουμε!», είχε γράψει τότε η Ελένη στη λεζάντα της φωτογραφίας, με τα like να πέφτουν γι ακόμη μία φορά βροχή!

Ελένη, η φωτογραφία με τα χεράκια της μικρής Μαρίνας συγκέντρωσε 56.000 like, η φωτογραφία με τα ποδαράκια της μικρής Μαρίνας συγκέντρωσε 23.800 like… Φαντάσου τι θα γίνει αν ανεβάσεις και το προσωπάκι της μικρής σου κόρης! Θα πέσει κυριολεκτικά το instagram…

marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου