Για πρώτη φορά ο Γιώργος Καπουτζίδης αποκάλυψε το φινάλε της σειράς «Εθνική Ελλάδος» που κόπηκε άδοξα!


Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Mega  είχαν ως αποτέλεσμα να μην μάθουμε ποτέ το φινάλε της αγαπημένης τηλεοπτικής σειράς «Εθνικής Ελλάδος» που υπέγραψε η Γιώργος Καπουτζίδης.
Για όσους δεν θυμούνται στο σήριαλ πρωταγωνιστούσαν οι Σμαράγδα Καρύδη, Κατερίνα Παπουτσάκη, Κωνσταντίνα Μιχαήλ και Μαριέλλα Σαβίδου.

Ο ηθοποιός αλλά και σεναριογράφος μίλησε στο περιοδικό Down Town Κύπρου και μας αποκάλυψε το τέλος της επιτυχημένης σειράς. «Θα σου πω μόνο ότι ο Ρίτσαρντ δεν πέθανε, δεν τον πετύχαινε η σφαίρα. Και το φινάλε θα ήταν ότι, αυτές οι γυναίκες, τράβηξαν ένα δρόμο, πήραν ένα ρίσκο, και αποφάσισαν να επενδύσουν στις δικές τους δυνάμεις και στην αγάπη. Και βγήκαν νικήτριες» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος.


Ο ηθοποιός και σεναριογράφος είπε: «Είχα ξεκινήσει να γράφω κάτι, αλλά έχω δεύτερες και τρίτες σκέψεις. Αν θα είναι ταινία τελικά, σίριαλ ή θεατρικό. Ακόμα δεν έχω καταλήξει. Αυτό που έχω αποφασίσει είναι να μην παίξω. Ιδανικά θα ήθελα να το γράψω και να το σκηνοθετήσω. Νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να περάσω πίσω από την κάμερα και να δοκιμάσω και αυτό το ρόλο. Και προκειμένου να είμαι εκεί στο 100%, δεν θέλω να είμαι μπροστά από την κάμερα ή πάνω στο σανίδι. Όχι ότι δεν θα ξαναπαίξω, δεν λέω αυτό. Απλά, η επόμενη απόπειρά μου, όπου κι αν τη δείτε, θα ήθελα να συνδυαστεί με τη σκηνοθεσία»


youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου