Γιατί ενώ είναι… «Survivor», δεν είναι όλες οι γυναίκες με την τρίχα «κάγκελο»;


Η απάντηση στην μεγάλη απορία!

Όπως κι εσείς, έτσι κι εγώ είχα την ίδια απορία… Πώς δηλαδή είναι «Survivor» με πείνα, βρώμα, εξαθλίωση αλλά οι γυναίκες είναι ξυρισμένες αλφάδι, με βγαλμένα μουστάκια κλπ… Ναι παιδιά οκ! Ας τα λέμε με το όνομα τους. Μπορεί αν διαβάζει κάποιος άντρας να έχει χάσει πάσα ιδέα, αλλά ναι φίλοι μου… και οι γυναίκες βγάζουν τρίχες…Αλλά πάμε στο παρασύνθημα τώρα….

Όλες αυτές τις ημέρες παρακολουθούμε φανατικά «Survivor» αλλά ένα πράγμα μας έκατσε περίεργα ρε παιδί μου. Οι γυναίκες της παρέας – γιατί οκ τους άντρες τους έχουμε συνηθίσει – πώς γίνεται να μην είναι αξύριστες! Τι διάολο «Survivor» είναι αυτό… Όσο και να τριφτείς στον κοκοφοίνικα δεν φεύγει η τρίχα φιλενάδα… ΣΕ ΠΙΑΣΑΜΕ!!!  Σας έχω όμως την απάντηση γιατί δεν θέλω να χάνετε τον ύπνο σας το βράδυ…

Λοιπόν… Πριν το παιχνίδι η παραγωγή επιτρέπει ορισμένα αντικείμενα στους παίκτες να παίρνουν μαζί τους! Μία αλλαξιά εσώρουχα (μπλιαχ), 1 φόρμα, 1 μπλούζα και ένα…. ξυραφάκι! Ναι καλά ακούσατε! Στις γυναίκες φέτος επέτρεψαν να πάρουν ένα ξυραφάκι μαζι τους… Και μην λέτε ότι τα λέω μόνη μου! Το παραδέχθηκε και η Μαριάννα Καλλέργη αυτό στην συνέντευξη που έδωσε στον Βαγγέλη Περρή μετά την αποχώρηση της, τής οποίας της ξέφυγε κατα λάθος: «Μας επιτρέπουν 1 ξυραφάκι να έχουμε μαζί… ναι ίσως δεν έπρεπε να το πω αυτό..» – Εεε πείτε το έτσι βρε κορίτσια!! Και νόμιζα ότι μόνο εμένα με γέννησε λάθος η μάνα μου!

youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου