Ηλεία: Η εξομολόγηση του ιερέα που αναγκάζεται να φύγει από τον κόσμο του Facebook


Ο πατήρ Χριστόφιλος Γεωργόπουλος είχε λογαριασμό στο Facebook, κάτι που αναστάτωσε τους μητροπολίτες Ολυμπίας και Τριφυλίας.

Μάλιστα ο πατήρ Χριστόφιλος τιμωρήθηκε κιόλας για την παρουσία του στα social media!

Κλείνοντας το λογαριασμό του, ο ιερέας εξέφρασε την πικρία του στους λίγους ανθρώπους που στάθηκαν στο πλευρό του, ανακοινώνοντας πως θα αποχωρήσει από το Facebook.

Το μήνυμα του π. Χριστόφιλου: «Σε λίγες ώρες απενεργοποιώ το λογαριασμό μου. Ο λόγος που το κάνω είναι ότι εγώ καθόμουν πολλές ώρες να είμαι δίπλα στον συνάνθρωπό μου, στις χαρές, στις στεναχώριες στα προβλήματά του, στους προβληματισμούς του και τις δύσκολες ώρες που περνάω από την τιμωρία του Μητροπολίτη μου, ελάχιστοι είναι αυτοί που μου στάθηκαν πραγματικά. Υπάρχει μεγάλη αχαριστία βλέπω εδώ και επειδή κινδυνεύω να χάσω την ιεροσύνη μου, σε λίγες ώρες ο λογαριασμός μου κλείνει».

Ο ιερέας Χριστόφιλος Γεωργόπουλος έγινε πολύ δημοφιλής στο Facebook και μάλιστα μέσα σε λίγες ημέρες οι φίλοι στη σελίδα του αυξήθηκαν σε περισσότερους από 3.000, όταν στις αρχές της εβδομάδας με το ζόρι ξεπερνούσαν τους 1.000. Μετά από αυτό ο μητροπολίτης επικοινώνησε με τον πατέρα Χριστόφιλο, από τον οποίο ζήτησε να απενεργοποιήσει το λογαριασμό του στο Facebook.


E-Radio.gr Blog

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου