Πάρτε μια γεύση από το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ τραγούδι της Δέσποινας Βανδή


Κατενθουσιασμένη είναι η Δέσποινα Βανδή με το νέο της τραγούδι, που θα είναι έτοιμο σε λίγο καιρό από τώρα.

Μέσω του Twitter και του Instagram της, η τραγουδίστρια μοιράστηκε με τους followers της μερικούς από τους στίχους του νέου της κομματιού, το οποίο χαρακτηρίζει «ένα από τα ωραιότερα τραγούδια που έρχονται».


Μάλιστα, όπως θα παρατηρήσετε κι εσείς, πρόκειται για ένα άκρως ερωτικό κομμάτι, για το οποίο λέει η Δέσποινα Βανδή πως «όταν το συναίσθημα παραγκωνίζει τη λογική, αυτό πάει και βρίσκει καταφύγιο σε λόγια που γίνονται στίχοι και αποκτά σώμα με μουσική».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:

«Έκλαψα πολύ κι ύστερα βγήκα. Θα έρθω όπου κι αν είσαι να σε βρω, φόρεσα μπροστά μου ο,τι βρήκα κι έκανα το δάκρυ μου θυμό. Δεν τη συγχωρώ τη σιωπή σου, ούτε που θυμάμαι τη φωνή σου, ήθελα να είμαι απλά μαζί σου, όμως δεν το ένιωσες αυτό».


Και συνεχίζει:

«Ζήσε τη ζωή σου, είναι επιλογή σου, μην τολμήσεις όμως ν΄αρνηθείς πως για μένα ζούσες, όταν με φιλούσες μην τολμήσεις ψέματα να πεις. Όταν περάσει αυτή η νύχτα εγώ δεν θα σε ξαναδώ, μα θα σου πω όσα δεν είπα, στον εαυτό μου το χρωστώ. Όταν περάσει αυτή η νύχτα, για σένα δεν θα ξαναρθώ, θα απαλλαγώ απ΄τη συνήθεια χωρίς εσένα να μη ζω…»


*Το νέο τραγούδι της Δέσποινας, είναι σε στίχους Όλγας Βλαχοπούλου, και μουσική Τάσου Λυμπέρη.


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου