Η Μαρία Ηλιάκη απαντάει στις φήμες: Είναι τελικά ερωτευμένη;


Η Μαρία Ηλιάκη μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» για το φετινό καλοκαίρι, ένα από τα ωραιότερα της ζωής της όπως το χαρακτηρίζει η ίδια, τον έρωτα στη ζωή της, ενώ εξήγησε τους λόγους που διέκοψε τη ραδιοφωνική της συνεργασία με τον Μάκη Πουνέντη.

Για την προσωπική της ζωή, η παρουσιάστρια του Alpha είπε: «Έπειτα από πολύ καιρό, είμαι καλά. Πέρασα ένα πολύ ωραίο καλοκαίρι, από τα ωραιότερα της ζωής μου. Έκανα διακοπές ενάμιση μήνα, είχα κλειστό κινητό, ήμουν στην Κρήτη με όλους μου τους φίλους, πέρασα πολύ ωραία και φόρτισα τις μπαταρίες μου».

Ωστόσο, η Μαρία Ηλιάκη πρόσθεσε: «Ερωτευμένη δεν είμαι. Έχω να ερωτευτώ πολύ καιρό [...] Δεν είμαι καν σε σχέση. Αν ήμουν, δεν θα το παραδεχόμουν; Ούτε σε σχέση είμαι, ούτε ερωτευμένη είμαι. Έχω να ερωτευτώ πάνω από χρόνο... Να με γοητεύσει ένας άντρας».



Όσο για την πρόταση που της έγινε από το Mega για την ανάληψη της παρουσίασης του «Πρωινό Mou» από κοινού με τον Νίκο Μουτσινά, η ίδια εξήγησε: «Υπήρξε ενδιαφέρον, αλλά δεν προχώρησε γιατί ήδη είχαμε συμφωνήσει με τον Alpha. [...] Το πρωινό είναι κάτι που θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω. Αλλά να έχω κάποιον δίπλα μου που να ξέρω ότι μπορώ να τον ατακάρω, να ταιριάζει η χημεία μας, το χιούμορ μας... Τότε ναι, θα το σκεφτόμουν. Θα το έκανα αν υπήρχαν οι κατάλληλοι άνθρωποι με τους οποίους θα μπορούσα να συνεργαστώ».


Τέλος, για τη διακοπή της ραδιοφωνικής συνεργασίας της με τον Μάκη Πουνέντη, η Μαρία Ηλιάκη είπε: «Κάναμε μια συζήτηση με τον Μάκη στην οποία κατάλαβε και εκείνος ότι ήταν ανάγκη μου να ξεκουραστώ. Ήμασταν μαζί πέντε χρόνια, περάσαμε φανταστικά. Κάποια στιγμή, όμως, συνειδητοποίησα ότι ξυπνούσα από το χάραμα, δούλευα όλη μέρα, επέστρεφα στο σπίτι μου και κοιμόμουν. Είχε καταντήσει πολύ προγραμματισμένη η ζωή μου. Δεν μου έμενε χρόνος για τον εαυτό μου, είχα να δω τους φίλους μου πολύ καιρό, είχα χρόνια να ξενυχτήσω, οπότε ήθελα να βρω λίγο χρόνο για μένα. Ήταν δύσκολο να αφήσω τον Μάκη και το πρωινό, αλλά είχα κουραστεί. Καταλάβαινα ότι τον τελευταίο καιρό η κούραση είχε επηρεάσει και τη δουλειά μου, δεν ήμουν καλή. Έχουμε μια πολύ ωραία σχέση με τον Μάκη, τον λατρεύω και πιστεύω στο μέλλον θα ξανασυνεργαστούμε και πάλι, ίσως σε κάτι πιο απογευματινό».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου