Ναταλία Γερμανού Τα σχόλια για το «Μες Στην Καλή Χαρά» και την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου


Η Ναταλία Γερμανού μίλησε στην κάμερα του «Μελέτησέ το!» για τα σχόλια που έκανε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου
στην πρεμιέρα του «Μες στην Καλή Χαρά», για το πώς της φάνηκε η νέα σύνθεση της εκπομπής, αλλά και για το βραδινό talk show που θα παρουσιάζει στον ANT1.

 Τι δήλωσε σχετικά με τα «ειρωνικά», κατά πολλούς, σχόλια που έκανε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στην πρεμιέρα του «Μες στην Καλή Χαρά», το περασμένο Σάββατο; «Έχω σαν αρχή μου να μην σχολιάζω ποτέ πράγματα που λέγονται. Ζούμε σε μία ελεύθερη, ακόμα, χώρα όπου ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ό,τι θέλει. Αν αρχίζει ο καθένας να σχολιάζει τι λέει ο άλλος, τότε μπαίνουμε σε έναν φαύλο κύκλο που δεν έχει κανένα νόημα», ανέφερε η Ναταλία Γερμανού, ενώ σχετικά με το αν υπήρξε κόντρα μεταξύ τους και αν είναι φίλες, τόνισε: «Ποτέ δεν υπήρξε καμία κόντρα. Δεν είναι απαραίτητο όμως να είμαστε και φίλες. Με ανθρώπους που είμαστε φίλοι δεν έχουμε συνεργαστεί και με ανθρώπους που έχω συνεργαστεί δεν είμαστε φίλοι. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο».


Σχετικά με το ανανεωμένο «Μες στην Καλή Χαρά», είπε: «Είδα λίγο την πρεμιέρα, μου θύμισε μια εντελώς καινούρια εκπομπή και αυτό το λέω για καλό. [...] Δεν έχω κανένα λόγο να μην βλέπω την εκπομπή. Πιστεύω μάλιστα ότι θα πάει πολύ καλά. Συνάντησα κιόλας την Κατερίνα Καραβάτου, της είπα ότι μου αρέσει πολύ το καινούριο σκηνικό τους και της ευχήθηκα καλή επιτυχία».


Τέλος, για τη νέα της εκπομπή στον ΑΝΤ1 αποκάλυψε: «Θα είμαι “ανακριτική” στα όρια που μου το επιτρέπει η ανατροφή που έχω πάρει από το σπίτι μου, χωρίς να γίνομαι ποτέ αδιάκριτη και χυδαία. Θα δείτε μια αρκετά διαφορετική Ναταλία, θα είμαι πιο... “Γερμανού”», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Επιτέλους κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα στον ANT1. Μια εκπομπή με συνεντεύξεις στην οποία θα έχω τετ-α-τετ καλεσμένους, για να μου "ανοίξουν" την καρδιά τους. Και αυτό θα κάνω και εγώ σε αυτούς».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου