Μαρία Μπεκατώρου: Πώς νιώθει που άφησε το Τηλεάστυ;


Νέες προκλήσεις ετοιμάζεται ν’ αντιμετωπίζει με τη νέα σεζόν η Μαρία Μπεκατώρου.
Μιλώντας για την εκπομπή της στον ΑΝΤ1 με τους Γρηγόρη Αρναούτογλου και Δημήτρη Σταρόβα, η παρουσιάστρια δεν έκρυψε πως αισθάνεται πολύ όμορφα.
«Με τον Γρηγόρη γνωριζόμασταν και περνάγαμε καλά, αλλά δεν είχαμε συζητήσει ποτέ να συνεργαστούμε. Εγώ πάντα σκεφτόμουν και ήθελα να συνεργαστώ μαζί του, αλλά μου φαινόταν πάρα πολύ μακρινό», είπε.

Πως νιώθει που άφησε το Τηλεάστυ; «Αισθάνομαι περίεργα που έφυγα μετά από τόσα χρόνια από το Τηλεάστυ, αλλά επειδή έγινε όλο αυτό τόσο ισορροπημένα και σε ένα τόσο καλό κλίμα είμαστε όλοι γεμάτοι από αυτή τη συνεργασία. Εγώ θα είμαι πάντα κοντά τους, θα είναι κοντά μου, στην καρδιά μου, στην παρέα μου, στη ζωή μου», δήλωσε.

Αναφέρθηκε επίσης για τη μεγάλη μάχη που αναμένεται φέτος στη πρωινή ζώνη, σχολιάζοντας τα ζευγάρια Γιώργος Λιάγκας- Φαίη Σκορδά και Πέτρος Κωστόπουλος – Τζένη Μπαλατσινού. «Ο Γιώργος και η Φαίη είναι εξαιρετικοί σ’ αυτό που κάνουν για μένα. Τώρα τον Πέτρο και την Τζένη δεν το έχω δει, άμα το δω θα έχω άποψη. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν μπορώ να τους φανταστώ σε ένα πρωινό ακόμα», σχολίασε.

mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου