Ιάσονας Τριανταφυλλίδης: «Πέρασα νευρική ανορεξία και έφτασα στο όριο να πεθάνω»


Βρίσκεται στη δημοσιογραφία είκοσι εννέα χρόνια.

Κρατάει μόνο τα θετικά και αν τον ρωτήσεις, απαντάει ότι δεν θα άλλαζε τίποτα και θα επαναλάμβανε τα λάθη του. Το μόνο ίσως που θα ήθελε να ήταν διαφορετικό, είναι το γεγονός ότι δεν ήταν τόσο τολμηρός όσο έπρεπε κάποιες φορές. Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης εξομολογήθηκε το πρόβλημα υγείας που πέρασε.

«Πέρασα νευρική ανορεξία λόγω της κατάθλιψης. Έφτασα στο όριο να πεθάνω. Διήρκεσε δυόμισι χρόνια. Είχα φτάσει πενήντα κιλά. Όταν φτάνεις σ αυτή την κατάσταση αποφασίζεις αν θες να ζήσεις η να πεθάνεις. Εγώ επέλεξα να ζήσω. Γνώρισα μια υπέροχη γυναίκα, μια σπουδαία ψυχολόγο, η οποία με βοήθησε πολύ. Δεν πήγα πάνω από τρεις φορές. Μου είπε “Οφείλεις να σηκωθείς”. Όλες αυτές οι αρρώστιες στηρίζονται στη δύναμη της θέλησης»

Όσο για την αιτία που τον οδήγησε σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, δεν ήταν άλλη από το χαμό ενός αγαπημένου του προσώπου, όπως αποκάλυψε στο Εγώ. «Βίωσα έντονο ψυχολογικό πρόβλημα που προκλήθηκε από το θάνατο της γιαγιάς μου. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου ανά καιρούς. Με χτύπησαν αυτοκίνητα, πέρασα νευρική ανορεξία, βουλιμία, έμφραγμα αλλά είμαι από τους ανθρώπους που ό,τι και να τους συμβαίνει προχωρούν. Δεν έλεγα ποτέ το πρόβλημα μου. Πρώτα το έλυνα και ύστερα το αποκάλυπτα»

Η νευρική ανορεξία δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα υγείας που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, αφού πριν από αυτήν έπασχε από βουλιμία.«Πριν από τη νευρική ανορεξία, έπασχα από βουλιμία. Από εβδομήντα πέντε πήγα στα εκατό πέντε και από εκεί στα πενήντα κιλά. Μετά ανακάλυψα τα αθλήματα που μου αρέσουν. Οι πολεμικές τέχνες και ο προπονητής Γιώργος Μάλλιος με βοήθησαν σημαντικά. Μπήκα σε πειθαρχία».


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου