Νευρίασε η Ελένη Μενεγάκη με τους δημοσιογράφους: ΔΕΙΤΕ τι τους είπε!


Σε μια σπάνια εμφάνισή της η Ελένη Μενεγάκη, το βράδυ της Τετάρτης πήγε μαζί με τον καλό της φίλο και συνεργάτη, Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο σε ένα μεγάλο πάρτι στα γραφεία γνωστής εταιρείας που ασχολείται με ταξιδιωτικές κρατήσεις…

Εκεί φυσικά ήταν και δημοσιογράφοι που έσπευσαν να της κάνουν ερωτήσεις. 

Εκείνη όμως εκνευρίστηκε και το έδειξε! Αμέσως τους ξεκαθάρισε, όπως συνηθίζει να κάνει από τότε που χώρισε με τον Γιάννη Λάτσιο: «Προσωπικές ερωτήσεις απαγορεύονται». Αυτό το είπε όταν ρωτήθηκε για το αν θα πήγαινε στη Νέα Υόρκη με τον Ματέο και τα παιδιά…

Ωστόσο, οι δημοσιογράφοι δεν πτοήθηκαν και συνέχισαν τις προσωπικές ερωτήσεις.

Συγκεκριμένα την ρώτησαν σε περίπτωση που ερχόταν ένα παιδί, αν θα παντρευόταν και τότε η παρουσιάστρια απάντησε:

«Σε μεσημεριανή ζώνη δουλεύετε;  Είμαστε σε ένα πολύ ωραίο μέρος που κάνει ένα πολύ ωραίο πάρτι… Εσείς γιατί δεν μ’ αγαπάτε όμως; Ε άμα μ’ αγαπάτε μην μου κάνετε τέτοιες ερωτήσεις!»

Όσο για το αν θα ανοίξει ηλεκτρονικό κατάστημα με βιολογικά προϊόντα; 

«Δεν έχω χρόνο για να ασχοληθώ επιχειρηματικά με τίποτα! Όσο κάνω τη δουλειά μου που κάνω και οι υποχρεώσεις είναι τεράστιες! Όπως επίσης και οι υποχρεώσεις που έχω σαν μητέρα, στα παιδιά μου, τα οποία μεγαλώνουν και τα πράγματα είναι… δύσκολα!»

Για το αν θα κάνει βραδινή εκπομπή ή κάτι άλλο επαγγελματικά είπε:

«Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα επόμενα δυο χρόνια θα κάνω αυτό που κάνω! Δηλαδή μέχρι να λήξει το συμβόλαιό μου, το καλοκαίρι του ’16 θα με βλέπετε να κάνω αυτό. Εάν προκύψει κάτι άλλο, μου προτείνουν κάτι που μ’ αρέσει, το πιστεύω, το πιστεύουν κι αυτοί, μπορεί να το κάνω!»

Αυτό που είπε όμως για το γεγονός ότι ασχολούνται με την ζωή της: 

«Κάποιες στιγμές δεν μου είναι ευχάριστο και κάποιες άλλες μου είναι αδιάφορο! Γενικά αυτή είναι η ζωή μου, κάνω αυτή τη δουλειά 20 χρόνια! Ξέρω πως έχουν τα πράγματα, ξέρω τι συμβαίνει, τι μπορεί να παίζει, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορεί να με ευχαριστεί πάντα»


ΔΕΙΤΕ το βίντεο…

Πηγή: Πρωινό ΑΝΤ1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου