Έλληνας ηθοποιός δηλώνει: "Ήθελα να γίνω παπάς"


Ποια ακριβώς είναι η σχέση του με τα Θεία;

O Θανάσης Αλευράς είναι ένας καταξιωμένος ηθοποιός που όμως κρύβει μια πλευρά που ο λίγοι γνωρίζουν. Ο γνωστός ηθοποιός έχει μεγάλη πίστη στον Θεό και είναι βαθιά θρησκευόμενος, κάτι για το οποίο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του στο "Λοιπόν".


 "Πιστεύω πολύ, με την έννοια του θείου, την ουσιαστική της θρησκευτικότητας. Διαβάζω γι’ αυτό, προσεύχομαι, σκέφτομαι θετικά. Έχω επαφή και μου αρέσει κατά καιρούς να πηγαίνω στην εκκλησία", αποκάλυψε ο νικητής του πρώτου "Your Face Sounds Familiar" ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει πως μικρός ήθελε να γίνει παπάς, λέγοντας: "Ναι, βέβαια, ήθελα να γίνω παπάς. Τότε το έλεγα πολύ έντονα, έτσι μου λένε. Μπορεί να είχα δει κάποιο δεσπότη και να μου άρεσαν τα άμφια, τα πετραχήλια…".

Ακόμα, μιλώντας για τις ευκαιρίες που του χτύπησαν την πόρτα μετά τη συμμετοχή του στο show μεταμορφώσεων ο ίδιος γεμάτος ειλικρίνεια απάντησε: "Μετά το σόου άνοιξε για μένα ένα μεγαλύτερο πεδίο. Με γνώρισε περισσότερος κόσμος, άνθρωποι της τηλεόρασης, μου πρότειναν δυο τρία πράγματα".

faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου