Stars και αποφθέγματα: Οι μεγαλύτερες κοτσάνες που έχουν ξεστομίσει ξένοι celebrities


Γιατί δυστυχώς η λάμψη δεν συμβαδίζει πάντα με το μυαλό!
Το να είσαι διάσημος ηθοποιός, τραγουδιστής ή μοντέλο, είναι κάτι, το οποίο προφανώς και δεν απαιτεί πανεπιστημιακή μόρφωση και έναν τοίχο, επιμελημένο με ιδιαίτερη φροντίδα από την μαμά, γεμάτο με πτυχία! Από την άλλη βέβαια, επειδή πλέον τα πράγματα έχουν αγριέψει, και επειδή ο λαμπερός κόσμος της showbiz δεν είναι τελικά και τόσο λαμπερός, θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι stars της εποχής μας διαθέτουν τη στοιχειώδη ευφυία και ευστροφία προκειμένου να μη εκτοξεύουν προς άγνωστη κατεύθυνση, τα τούβλα τους!

Αμ δε... Όση λάμψη κι αν έχουν, όσο κι αν η ομορφιά και φυσικά η απίστευτη και καθηλωτική τους παρουσία μας κάνει να μην μπορούμε να πάρουμε τα μάτια μας από πάνω τους, όταν ανοίγουν το στοματάκι τους, πετάνε μνημειώδεις κοτσάνες τις οποίες πραγματικά αναρωτιόμαστε αν τις λένε για πλάκα. Ας πάμε να δούμε μερικές από αυτές που έχουν αφήσει, χωρίς υπερβολή, ιστορία!

1. Britney Spears όταν βρέθηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία: «Για να είμαι ειλικρινής δεν ήθελα να πάω στην Ιαπωνία γιατί δεν μου αρέσει το ψάρι και ξέρω ότι οι κάτοικοι της Αφρικής το τρώνε πολύ συχνά»! Δεν περιμέναμε και κάτι καλύτερο από την πρώην πριγκίπισσα της pop η οποία φημίζεται για τη... χαζομάρα της!



2. Μariah Carey: «Όταν βλέπω τα παιδάκια στην Αφρική που υποφέρουν και πεινάνε μου έρχεται να βάλω τα κλάματα! Δηλαδή, θα ήθελα να είμαι κι εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες και τις αρρώστιες γύρω μου»! Εδώ ο κόσμος καίγεται και η χοντρή χτενίζεται!




3. Brooke Shields σε εκδήλωση κατά του καπνίσματος: «Το κάπνισμα σκοτώνει. Αν πεθάνετε χάνετε ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής σας»! Ευτυχώς που ο Θεός της έδωσε έστω ομορφιά...




4. Μadonna: «Εύχομαι τα παιδιά μου να γίνουν σωστοί χριστιανοί όπως εγώ»! Η φράση είναι οξύμωρη έτσι κι αλλιώς διότι μιλάμε για μία γυναίκα που είναι απορίας άξιον που έχει γλιτώσει μέχρι στιγμής τον αφορισμό!



5. Arnold Schwarzenegger: «Πιστεύω ότι οι gay γάμοι πρέπει να γίνονται ανάμεσα σε έναν άντρα και μία γυναίκα»! Ελπίζουμε μετά από αυτό η οικογένειά του να του πήρε δώρο ένα λεξικό. Αλλά τι λέμε; Εδώ τον ψήφισαν οι κάτοικοι ολόκληρης πολιτείας για κυβερνήτη! Θλιβερό...



Πηγή: http://www.queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου