Βασιλική Τρουφάκου: Η απώλεια, η κατάθλιψη και οι σχέσεις που σημάδεψαν τη ζωή της


H αγαπημένη Μυρτώ από το «Κάτω Παρτάλι» μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της για την απώλεια ενός πολύ κοντινού της προσώπου, την κατάθλιψη που βίωσε, τον έρωτα και τις σχέσεις που σημάδεψαν τη ζωή της.

«Το πιο δύσκολο γεγονός ήταν η απώλεια ενός πολύ κοντινού μου προσώπου. Μπροστά στο οριστικό του θανάτου θεωρώ πως οποιαδήποτε άλλη δυσκολία είναι ασήμαντη. Με επηρέασε και με άλλαξε πολύ. Όταν χάνεις έναν άνθρωπο που αγαπάς, αλλάζεις ουσιαστικά και βαθιά. Βιώνεις τον πόνο. Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο από την υγεία. Βίωσα έντονη θλίψη. Η κατάθλιψη έχει κλινικά συμπτώματα, χαράζει έντονα τα σημάδια στο σώμα σου. Υποφέρεις από αϋπνία, τρως πολύ ή αντιστοίχως λίγο. Έχω βυθιστεί όμως στη θλίψη και τη λύπη για πολύ καιρό, για πολλούς μήνες», δήλωσε η Βασιλική Τρουφάκου στο Εγώ.

Και κατόπιν πρόσθεσε: «Όταν ερωτεύτηκα, αισθάνθηκα αυτοπεποίθηση και δύναμη. Νιώθω πως βρίσκομαι στην κορυφή του κόσμου. Θέλω να ταιριάζω ουσιαστικά με το σύντροφό σου».

Την έχουν απατήσει; «Δεν το έχω ψάξει ποτέ. Δεν σκέφτομαι ποτέ στις σχέσεις μου το ενδεχόμενο ότι υπάρχει ένας τρίτος άνθρωπος. Δεν ψάχνω αποδείξεις απιστίας. Δεν έχω ανοίξει ποτέ κινητό συντρόφου μου ούτε έχω παρακολουθήσει τις κινήσεις του. Ακόμα κι αν νιώσω μέσα μου κάποια υποψία, προτιμώ να το ξεπεράσω παρά να βασανίζομαι από την ανασφάλεια. Εννοείται φυσικά ότι δεν έχει συμβεί κάτι δεδομένο. Δεν έχω αισθανθεί τέτοιας φύσης προδοσίας σε μια σχέση».

Άραγε έχει βιώσει επικίνδυνες και τραυματικές σχέσεις; «Δυστυχώς ναι. Μου έχει συμβεί όταν ήμουν σε μια σχέση όπου ο σύντροφός μου δεν με αγαπούσε. Είναι μια ιστορία που ανήκει πια στο μακρινό παρελθόν. Σε πονά πολύ να μην εισπράττεις αγάπη σε έναν ερωτικό δεσμό. Γράφεται πάνω σου ως γεγονός. Μου έμαθε όμως πράγματα και έπειτα προχώρησα».

peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου